فروش حیرت آور انواع اره باغبانی واستر

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروش حیرت آور انواع اره باغبانی واستر
414

فروش حیرت آور انواع اره باغبانی واستر که برندی تایوانی است را می توان از فروشگاه های معتبر دنبال نمود. این برند کیفیت خوبی هم دارد.
یکی از کارهایی که در باغداری و کشاورزی باید حتماً انجام شود، هرس کردن است. هرس کردن شامل بریدن شاخه های خشک و حتی شاخه های مزاحم خشک و تر می باشد.

علت انجام هرس این است که هم قسمت هوازی و هم ریشه به تعادل برسند و هم گاهاً برای تزئین و شکل دهی گیاهان این امر انجام می شود.
از مهمترین ابزاری که برای هرس و شکل دهی استفاده می شود، اره باغبانی است. انواع برند ها در بازار برای ابزارآلات باغبانی استفاده می شود، هم ایرانی و هم وارداتی هستند. یکی از این برند ها اره باغبانی واستر است.

اره واستر دستی

فروش بهترین اره باغبانی واستر

بهترین مارک های اره باغبانی دارای انواع بزرگ و کوچک می باشند که برای اره باغبانی واستر مدل های زیر را می توان نام برد.

  • اره  واستر مدل استرانگ VS010 که دندانه های این مدل در عین تیز بودن حالت ۳ گوش دارند. همچنین تیغه عوض شدنی است و انعطاف کمی دارد. این مدل از اره باغبانی واستر، بزرگ و با تیغه ۵۵ سانتی عرضه شده است.
  • اره باغبانی واستر مدل دسته چوبی VS002 این مدل از انواعی است که غلاف دارد و در دسته حلقه ای دارد که می توان به راحتی آن را به کمر آویزان کرد. تیغه این مدل به گونه ای طراحی شده اند که هم خشک بر می باشد و هم تر بر.

اما در مورد فروش حیرت آور در ادوات کشاورزی آرتان باید گفت که اغلب مارک های ارائه شده در این مرکز فروش، متنوع در مدل هستند و به طور مستقیم ارائه می شوند. این یعنی بدون واسطه فروختن و ارائه قیمت مناسب.

اره باغبانی واستر دستی بوده و البته در انواع دسته پلاستیک یو چوبی بر اساسا مدل های یکه در بالا اشاره شد عرضه شده است.

اره واستر غلاف دار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 11 =