فروش سمپاش استیل با ۵ درصد تخفیف

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروش سمپاش استیل با ۵ درصد تخفیف
343

فروش سمپاش استیل با ۵ درصد تخفیف می تواند در این مرکز در برخی از زمان ها حتی با درصد بیشتر باشد. زیرا در ادوات کشاورزی آرتان ما کمپین فروش و تخفیف های ویژه را معمولاً داریم.

بسیاری از افراد برای این که بتوانند کار محلول پاشی و سم پاشی را انجام دهند، امروزه با مدل های مختلف از سمپاش آشنا هستند.
اغلب مدل ها حتی انواع سمپاش پشت تراکتوری دارای مخزن پلاستیکی هستند. اما نوع خاصی از سمپاش دستی هم در بازار وجود دارد. این مدل بدنه فلزی یا همان استیل را دارا است.

اما چه دلیلی دارد که این نوع از سمپاش ها تولید و روانه بازار شوند؟
در مورد سمپاش های دستی و حتی موتوری با وجود کیفیت کافی، گاهی در تولیدات خاص و معدود می توان مشاهده کرد که با چند تلمبه باد به سرعت امکان ترکیدن مخزن فراهم می شود. در حقیقت کیفیت مخزن به اندازه کافی نمی تواند فشار بار را تحمل کند.

اما در انواع دیگر به اندازه کافی این کیفیت تأمین شده است.
در سمپاش استیل مخزن به اندازه کافی دارای استحکام هست و این مشکل به کلی مرتفع گردیده است.
البته سمپاش فلزی دارای وزن زیادی است. یعنی یک سمپاش موتوری لانسی با مخزن پلاستیک شاید معادل با یک سمپاش استیل وزن داشته باشد.
در نتیجه تنها چالش برای کشاورزان و باغدارن این وزن است.

خوشبختانه گاری های حمل سمپاش می تواند به راحتی این چالش نه چندان مهم را بر طرف کند.
در ادامه این مطلب به بررسی مدل های مختلف از سمپاش فلزی می پردازیم.
قیمت و نحوه خرید را هم در ادامه این مبحث بیان خواهیم کرد.

انواع مدل سمپاش استیل

در این قسمت به بررسی مدل های مختلف از سمپاش استیل می پردازیم.
شاید اولین مدل های سمپاش استیل انواع کره ای بودند که در نوع کتابی وارد بازار شدند.
پس از آن هم برندی مانند بهکو تایوان وارد بازار شد. اما خوشبختانه تولید کننده های ایرانی دست به کار شدند و توانستند نمونه های ایرانی را تولید کنند.
انواع سمپاش استیل ایرانی در مدل های زیر تولید شدند.
سمپاش استوانه ای که وزن ۱۰ و ۲۰ لیتری دارد.
سمپاش کتابی ۲۰ لیتری

معمولاً پمپ در این مدل از دستگاه ها پلیمری و برنجی می تواند باشد.
مدل هایی که استوانه ای هستند، عموماً از نوع پلیمری استفاده شده اند. اما اگر پمپ برنجی باشد، کیفیت پاشش و طول عمر دستگاه بیشتر خواهد شد.
متأسفانه امروزه برند های وارداتی در بازار محدود شده اند.
اما شرکت های مختلفی به تولید این نوع سمپاش پرداخته اند. که می تواند با کیفیت مناسب در اختیار کشاورزان و باغداران قرار گیرد.
کاربرد این مدل حتی برای مبل شویی هم هست.

در نتیجه کاربرد بیشتری نسبت به انواع بدنه پلاستیکی می تواند داشته باشد.
با این وجود در مورد قیمت کمی بیشتر باید با هم صحبت کنیم که در ادامه همراه شما هستیم.

خرید سمپاش استیل

قیمت سمپاش دستی استیل در بازار

خب موضوع قیمت همیشه می تواند شما را از خرید منصرف و یا ترغیب کند. اما برای خرید سمپاش میتوانید از مشاوره هم استفاده کنید.
برای سمپاش استیل هم قیمت بسیار مهم می شود. اگر یک سمپاش ۲۰ لیتری کتابی را با قیمت ۵۰۰ هزار تومان می توانید تهیه کنید، حداقل ۴ برابر این قیمت را باید برای خرید سمپاش استیل بپردازید.
قیمت سمپاش استیل برای مصرف کننده نزدیک به ۲ میلیون تومان است.
البته در انواع استوانه ای ۱۰ و ۲۰ لیتری. این دو مدل زیاد اختلاف قیمت ندارند. چون نوع تولید و مواردی که در تولید استفاده شده برای آن ها مشابه است.
اما در انواع کتابی بیش از ۲ میلیون هم ممکن است پرداخت شود.
نمونه کتابی در ایران کمتر تولید شدند. و اکنون شرکت های تولیدی بیشتر همان استوانه ای ها را تولید و عرضه می کنند.
از آن جا که برای خرید می تواند حتی تکی هم اقدام کنید، ارسال به سراسر کشور ممکن می باشد.
در عین حال به دلیل قیمت استیل و برنج می توان گفت خب این محصولات دارای قیمتی بالا هستند که طبیعی به نظر می رسد.

قطعات سمپاش تلمبه ای در انواع دستی که مخزن پلاستیکی دارد در بازار به وفور یافت می شود. قیمت مناسبی هم دارد. اما برای سمپاش فلزی و استیل پمپ به سختی پیدا می شود.

در حقیقت تعمیر سمپاش تلمبه ای استیل هم به سادگی همان پلاستیکی ها است. منتها قطعاتش ممکن است به راحتی آن مدل ها پیدا نشود. نمایندگی و عرضه کنندگان معتبر می توانند قطعات مورد نیاز را تأمین کنند. قیمت تلمبه سپاش در انواع استیل هم کمی بیشتر از دسته تلمبه سمپاش دستی پلاستیکی است.

اما نحوه خرید به چه صورتی است؟ سوالی پر تکرار که در این مقاله در بخش بعدی برای شما توضیح خواهیم داد.

سمپاش استیل کتابی بهکو

نحوه ارسال سفارش و بار

نحوه ارسال سفارش و بار در ادوات کشاورزی آرتان به این گونه می باشد که می توانید به صورت آنلاین یا تماس تلفنی و یا در واتس آپ کلیه موارد را بررسی کنید.
این گونه مدل ها و محصولات بر اساس موجودی و قیمت روز در اختیار شما قرار می گیرید.به راحتی مشاوره رایگان انتخاب مدل مناسب دستگاه ها را دریافت خواهید کرد.
پس از انتخاب و واریز مبلغ باید فیش واریزی را برای واحد فروش به همراه ادرس و شماره تماس و نام تان بفرستید.
پس از آن ارسال با توجه به تعداد سفارش شما و با تعاملی که با شما انجام می شود، از طریق باربری، اتوبوس و تیباکس انجام می گردد.
احتمالا بسته به مقصد حدود ۲ تا ۷ روز طول می کشد تا سفارش را دریافت کنید.
در این مدت برای شما کد رهگیری یا بیجک باربری ارسال می شود تا در جریان کامل روند ارسال باشید.

در نظر داشته باشید در صورتی که عجله دارید تا سفارش تان را دریافت کنید، ارسال با اتوبوس بهترین و البته گران ترین حالت است. پس در فروش تعداد قطعاً باربری گزینه خوبی برای ارسال می باشد. و در خرید تکی هم تیباکس گزینه بهتری در قیمت و زمان رسیدن بار می باشد.

سمپاش استیل آلمانی

 

قیمت پمپ سمپاش دستی استیل چقدر است؟

خب به هر حال برای هر سمپاشی حتی انواع دستی قطعه ای به نام پمپ باید وجود داشته باشد. که محلول را از داخل مخزن به شیلنگ و سپس لانس و نازل هدایت کرده و بتوان پاشش را انجام داد. کیفیت پاشش در سمپاش ها به مقدار زیادی به کیفیت و توان پمپ بستگی دارد. در سمپاش های استیل بدنه فلزی مقاومت مخزن در برابر فشار را بالا می برد و به راحتی می توان پمپ های باکیفیت بر روی آن ها استفاده کرد. پمپ سم پاش های فلزی معمولاً از جنس برنج یا پلیمر انتخاب می شود.

نمونه برنجی هر چند کمی در وزن دستگاه اثر می گذارد. اما کیفیت و دوام لازم را ایجاد می کند.

قیمت پمپ پلیمری هم ارزان تر از انواع برنجی است. اما خب آنچه مشتری از یک سم پاش فلزی می خواهد ، دوام بیشتر در کار است. لازم است بدانید که همین پمپ در قیمت نهایی تمام شده حداقل ۲۰۰ الی ۳۰۰ هزار تومان اختلاف ایجاد می کند.

در سال های پیش در بازار سمپاش استیل ۵، ۸ و ۱۰ و ۲۰ لیتری وجود داشت. با این وجود در سال ۱۴۰۱ به بعد حتی کارخانه های  ایرانی هم فقط ۲۰ لیتری تولید می شود. آن هم ۲۰ لیتری استوانه ای.

برای همین بد نیست بدانید که ۲۰ لیتری استیل در بهترین کیفیت اکنون در بازار مدل های کره ای می باشد. قیمت سمپاش استیل کره ای توسط واردکننده حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اکنون در سال ۱۴۰۲ است. در حالی که مارک های ایرانی هم تقریباً همین نرخ را دارند.

اما تفاوت در کیفیت بسیار زیاد است. در تولیدات داخل حتی انواع ۱۰ لیتری هم اختلاف قیمت چندانی با ۲۰ لیتری ندارد. حدود ۱۰۰ هزار تومان.

اما به نظر شما ارزش این هزینه کردن برای سمپاش آن هم استیل وجود دارد؟ به دلیل این که سمپاش استیل از ورق استیل بدون آهن تولید شده است، البته در انواع کره ای بسیار سبک و البته دارای مقاومت بالا می باشد. این مدل ها هم دارای امکان تعمیر هستند و قطعاتشان به وفور یافت می شود. همچنین برای سمپاش استیل کره ای وزن بسیار سبک تر از انواع ایرانی استوانه ای است. همین سبب می شود تا اگر قرار است سمپاش ۲۰ لیتری دستی بخرید و قیمت برای تان اهمیت چندانی ندارد سراغ این مدل ها بروید. مزیت دیگر انواع استیل توانایی پاشش بیشتر و البته طول عمر و دوام دستگاه است.

در نتیجه می بینید که نسبت به کیفیت قیمت خوبی دارند.

 

 

 

نمایندگی فروش انواع سمپاش باغی

یکی از دلایلی که شاید می خواهید از نمایندگی ها خرید کنید، بحث خدمات پس از فروش و امکان تعمیر و تعویض قطعات باشد. هر چند فروش سمپاش در ایران از برند های خارجی کمتر با نمایندگی رسمی انجام می شود. برند های متفرقه چینی زیاد در بازار وجود دارند. اما مصرف کنندگان با دیدن نمایندگی به خرید از این مراکز راغب ترند تا خدمات و پشتیبانی فنی بهتری دریافت.

در مورد فروش سمپاش به صورت عمده هم همکاران توسط نمایندگی های رسمی و انحصاری این مزیت وجود دارد که اگر موردی برای مشتریان شان ایجاد شد، مرجعی برای رسیدگی وجود دارد.

سمپاش های باغی عموماً تا فرغونی ۲۰۰ لیتری هستند. اما سمپاش های زراعی هم در ایران تولید و توزیع می شود که هر چند قطعاتی مانند، پمپ، لانس و شیلنگ وارداتی چین و کره و حتی تایوان می تواند باشد. مونتاژ با قطعات دلخواه مشتری در کارخانه های معتبر با پشتیبانی کامل صورت می گیرد.

سمپاش های زراعی پشت تراکتوری و تربولاینر همچنین می توانند با تغییراتی که مشتری می خواهد عرضه گردند که در آن صورت مدت زمانی برای آماده شدن دستگاه نیاز است.

در هر صورت برای چنین دستگاه هایی در برخی از شرکت ها می توان برای خرید از وام جهاد کشاورزی استفاده کرد.

در مورد سمپاش نیاز به خرید از نمایندگی خاصی نیست. چه مدل های دستی و چه مارک های موتوری قابلیت تعمیر دارند و خب چون اغلب چینی هستند قطعات شان در بازار به وفور یافت می شود. اما سمپاش های زراعی شاید به دلیل نوع کاربری و نیاز به سرویس های خاص چون بزرگ هستند نمایندگی ها بهتر بتوانند خدمات پس از فروش بدهند.

سمپاش استیل

 

قیمت سمپاش استیل کره ای اصل

یکی از انواع مرغوب سمپاش استیل را می توان نمونه وارداتی کره ای آن نامید. قیمت سمپاش کره ای اصل هم اگر در بازار پیدا شود را می تواند حدود ۳ میلیون تومان برآورد نمود. اما تفاوت چندانی که بین انواع کره ای و ایرانی نیست. پس چرا برخی این قدر دنبال خرید این تلمبه سمپاش استیل هستند؟

کیفیت موضوع اصلی در اغلب خرید ها است. شاید اغلب دنبال ارزانی باشند و کمتر به تفاوت کیفیت اهمیت دهند. یا حتی به نظرشان همه اجناس مشابه باشند. اما در حقیقت خودشان را گول می زنند. کیفیت ها قطعاً با هم فرق دارد. قطعات سمپاش دستی هم در انواع استیل داخلی و وارداتی در کیفیت بسیار فرق دارند. اصلاً همین شیلنگ کره ای را با انواع ایرانی مقایسه کنید خودتان کیفیت را متوجه می شوید.

در عین حال قیمت سمپاش فلزی به دلیل استیل بودن و داشتن قطعات برنجی گران تر از انواع پلاستیکی است. اما انواع کره ای حتی پمپ هم استیل می باشد. وزن سبک با توجه به قطعات و جنس بدنه بسیار هیجان انگیز است. در حالی که تولیدات ایرانی بسیار سنگین هستند. کار با دستگاه های سنگین در باغبانی و کشاورزی که مدوام و طی روز است، خسته کننده است. پس بازار پسندی کالا را کاهش می دهد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − شانزده =