فروش سمپاش فرغونی ارزان

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروش سمپاش فرغونی ارزان
51

فروش سمپاش فرغونی ارزان با توجه به این که هر یک از قطعات می تواند مارک و کیفیت مختلف داشته باشد در این مرکز متناسب با نیاز مشتری است.

درست است که مشتریان تنها یک جمله را تکرار می کنند، آن هم این که مثلاً سمپاش فرغونی چند است؟ وقتی قیمت میدهید می گویند فلان فروشگاه ارزان تر می داد و یا حتی گران تر موضوع، چیست؟

خب نکته ای که وجود دارد در این است که قبل از پرسیدن قیمت باید بفهمید چه قطعاتی برای سر هم کردن این دستگاه وجود دارد. چه مارکی و با چه کیفیتی گذاشته شده است. درست است که برخی معتقد هستند که فروشندگان هر کالایی داشته باشند می گویند بهترین کیفیت را دارد.

اما در صورتی که خود مشتری کمی به اطلاعات فنی آشنا باشد و در فروشگاه ها بچرخد متوجه می شود که کیفیت ها تا حدودی با هم فرق دارد. هر چند برند ها اکثراً چینی هستند. با این وجود برند چینی ارزان قیمت با برند های معتبر تر در کارایی ، طول عمر فرق دارند.

سمپاش فرغونی و زنبه ای در کلیه قطعاتش می تواند دارای قیمت و کیفیت مختلف باشد. پس لزوماً قیمت کمتر یک فروشنده با قیمت بالاتر فروشنده دیگر دلیل بر گران فروش تر بودن نیست.

سمپاش فرغونی بنزینی

نمایندگی فروش سمپاش فرغونی

خب در اغلب ادوات کشاورزی فروش ها و تجهیزات صنعتی ممکن است مدل هایی از سم پاش فرغونی و یا زنبه ای را بتوان پیدا کرد.

اما برخی فروشندگان تنها با توجه به قیمت هایی که از قطعات این سمپاش ها دارند پیشنهاد هایی می دهند. با توجه به بودجه و کیفیتی که مشتری می خواهد برایش سمپاش را آماده می کنند. در نمایندگی های برند های خاص که در حوزه ادوات کشاورزی و صنعتی کمتر این موضوع وجود دارد همه قطعات همان برند است. به طبع قیمت کالای برند به دلیل برند بودن هم گران تر است.

اما مزیت خرید از نمایندگی در ایران تنها داشتن قطعات و خدمات است. خوشبختانه کالاهای اینچنینی، قطعات یدکی شان در دسترس بوده و نیازی به نگرانی برای تأمین آن نیست. در عین حال گارانتی در ایران تعریف منطقی ندارد. برای همین وجود گارانتی تنها پرداخت هزینه بیشتر برای مصرف کننده است. در هر صورت فروش سمپاش فرغونی در نمایندگی مثلاً اگرو ماشین که برند قطعات اگرو باشد یا فروشگاه های معتبر که تنوع برند چینی دارند به قیمت روز است.

قیمت این مدل سمپاش ها از ۱۰ میلیون تومان در ایران با قطعات کیفیت مناسب که مناسب کارهای ساده و حرفه ای باشد شروع می شود.

سمپاش فرغونی چرخدار

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − شش =