فروش عمده سمپاش دستی درجه یک

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروش عمده سمپاش دستی درجه یک
302

فروش عمده سمپاش دستی درجه یک در زمان های خاصی بیشتر رونق دارد. اما زمان هایی هم می توان این نوع ادوات را با قیمت مناسب خریداری کرد و سود کافی را در زمان فروش برد.

سمپاش دستی نوع خاصی از انواع سمپاش باغی است که بدون هیچ موتور یا باتری کار می کند. اغلب این مدل ها دارای حجم مخزن کمی هستند. در عین حال باید بدانید که محدوده ای که با این سم پاش ها می توان محلول پاشی کرد به مراتب کمتر از انواع دیگر است.

سمپاش دستی با ظرفیت۱، ۲، ۵، ۸ و ۲۰ لیتری تولید و عرضه می شود. در نتیجه می توان مصارف خانگی و گلخانه ای هم از آن داشت. اما سوال بعدی شاید این باشد که تولید این مدل ها در ایران انجام می شود؟

خوشبختانه کلیه مدل های نام برده شده در داخل کشور با کیفیت های متنوع تولیددارد.

البته در اواخر سال ۹۸ تولید با نواقصی همراه بود. عدم کیفیت کافی مهم ترین دلیل شروع هیجانی در تولید این نوع سمپاش ها بود. اما خوشبختانه کم کم کیفیت به اندازه مناسبی افزایش یافت.

فروش سمپاش دستی از انواع ایرانی می تواند کیفیت لازم را داشته باشد. اما در صورتی که کالای فروخته شده سبب شود تا مشتری راضی نباشد، میزان مرجوعی زیاد سبب کاهش فروش و حذف از بازار رقابت میشود.

سمپاش دستی درجه یک

نحوه فروش سمپاش دستی در بازار

شاید بسیاری بر این عقیده باشند که فروش عمده بهترین سود را دارد. البته فروش عمده می تواند چند مزیت داشته باشد. مثل تراکنش های مالی بیشتر، سرعت فروختن کالاها و البته سر و کار داشتن با دانه درشت های بازار.

در عین حال برای سمپاش دستی به دلیل مصرفی بودن فروش تکی در فروشگاه های مختلف در کشور هم می تواند سود ده باشد. همین طور برخی فروشگاه های اینترنتی هستند که فروش تکی دارند. اما خب باید اختلاف قیمت برای شما با خرید از فروشگاه شهرتان زیاد باشد. تا خرید خوبی را تجربه کنید.

در ادوات کشاورزی آرتان ابزار کم حجم غالباً کارتنی فروخته می شود. اما این که چگونه ارسال داریم، هم مهم است. قطعاً در فروش تکی ، تیباکس و پست گزینه های اصلی هستند.

اما فروش عمده سمپاش در انواع کارتنی معمولاً با باربری خواهد بود.

سمپاش دستی ۲۰ لیتری در هر کارتن ۱ عدد قرار دارد. این گونه شما با خرید هر عدد می توانید تعداد مد نظرتان را تأمین کنید.

مدل های ۲ و ۱ لیتری حداقل ۲۰ عددی هستند. برخی برند های ایرانی سمپاش ۱ لیتری دستی را در کارتن ۷۰ عددی عرضه می کند.

فروش سمپاش دستی

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + هفده =