فروش عمده قیچی باغبانی رونیکس

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروش عمده قیچی باغبانی رونیکس
458

فروش عمده قیچی باغبانی رونیکس که تولید کشور کره می باشد در مرکز ابزارآلات باغبانی آرتان روزانه انجام می شود. اما موجودی را پیش از ثبت سفارش باید چک کنید. لازم به یاد آوری است که این روز ها رونیکس از چین و تایوان هم تولیدات خود را روانه بازار کرده است.

قیچی باغبانی رونیکس یکی از چندین مدل، برند قیچی های باغبانی موجود در بازار ابزارآلات باغبانی است که تنوع خوبی در مدل دارد. قیچی باغبانی که عموماً فروش آن در فصل هرس یعنی پاییز و زمستان بیشتر می شود، باید بتواند علاوه بر داشتن طول عمر مناسب، خوش دست بوده و هرس را روان و سریع انجام دهد. البته هرس بیشتر برای شاخه هایی است که قطر کمتر از ۳ سانت دارد.
هر برندی مثل رونیکس دارای انواع مدل قیچی باغبانی است که در ادامه معرفی می کنیم.

در عین حال این برند علاوه بر ابزار دستی به ابزار موتوری مثل انواع اره موتوری ، انواع علف زن و حتی انواع سمپاش  هم شناخته شده در کیفیت می باشد.

قیچی رونیکس باغبانی

انواع قیچی باغبانی رونیکس هرس

قیچی باغبانی رونیکس مخصوص هرس عموماً اندازه و طولی بین ۱۹ تا ۲۱ سانت دارد. ولی مدل تیغه می تواند متفاوت طراحی شده باشد.

  • قیچی باغبانی مدل ۳۱۰۴ رونیکس: این مدل قفل ایمنی بزرگ و قفل کن جدید اسلایدر دارد. دسته و بدنه این مدل مشکی طراحی شده است.
  • قیچی باغبانی XRA RH-3107 رونیکس: این مدل دارای لبه تیغه تیز شده و دسته از جنس آلومینیوم فورج شده می باشد. این مدل را حتی هرس کاران حرفه ای هم می توانند استفاده کنند.

  • قیچی باغبانی رونیکس مدل RH-3106: در این مدل می توان میزان باز شدن دسته را تنظیم نمود تا به خوبی متناسب با اندازه دست کاربر شود.
  • قیچی باغبانی مدل Hyper cut مدل RH-3102: این مدل تیغه های دارای روکش از جنس کروم هستند،که مقاوم در برابر زنگ زدگی است. همچنین با این مدل می توان هم شاخه های سبز و تر و هم شاخه های خشک را هرس نمود.

در مورد نحوه فروش انواع قیچی باغبانی رونیکس و یا سایر مارک های موجود در این مرکز باید اعلام کنیم که امکان فروش ابزار و لوازم به صورت تکی وجود ندارد و سفارش های حداقلی باید کارتنی باشد.

البته ارسال هم به سراسر کشور برای همکاران  از اصفهان و تهران انجام میشود.

قیچی شمشاد زن رونیکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =