فروش قیچی باغبانی ارزان به قیمت عمده

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروش قیچی باغبانی ارزان به قیمت عمده
238

فروش قیچی باغبانی ارزان به قیمت عمده مناسب برای توزیع و پخش کنندگان است. این در حالی است که برخی واردکنندگان و تولید کنندگان هم قیچی های مرغوب و ارزانی را عرضه می کنند.

شاید کمتر کسی با وجود برند های آلمانی، ژاپنی ، کره ای و حتی اسپانیایی در ایران گمان می کرد، که قیچی باغبانی می تواند ایرانی هم باشد. اما وقتی کم کم تحریم ها بیشتر شد. از سویی جا به جا کردن پول مشکل ساز شد، کم کم تولید کنندگان ایرانی به دنبال تولید قیچی باغبانی رفتند. از گذشته توسط صنعت گران ابزار دستی مثل اره باغبانی، شن کش و این نوع ابزار دستی تولید می شد. حجم کاری شان کم و تولید نه چندان بالا و مشتریان محدودی داشتند. کم کم صنعت و تکنولوژی بیشتر شد. و در ایران هم پیشرفت های زیادی در زمینه تولید داشته ایم.

به گونه ای که وقتی در پاندمی کرونا با چالش کمی سمپاش دستی ۲ و ۲۰ لیتری مواجه شدیم، به سراغ تولید آن رفتیم و از افزایش بی رویه قیمت این نوع سمپاش ها که دلیل عدم تناسب متقاضی و موجودی پیشگیری شد.

در مورد قیچی باغبانی هم مدتی است که واردکنندگان نمی توانند از کشور های  اروپایی، کره ای و ژاپنی واردات داشته باشند.

برند های تایوانی هم بسیار محدود و توسط چند شرکت توزیع می شوند .حتی فقط قطعات وارد می شود و مونتاژ و بسته بندی قیچی در ایران انجام می شود.

فروش قیچی باغبانی ارزان اکنون همچنان از برخی برند های چینی انجام می شود. برند های تایوانی مونتاژ داخل هم قیمت خوبی دارند.

قیچی باغبانی آلمانی

قیمت قیچی باغبانی تایوانی و ایرانی

فروش قیچی باغبانی ارزان در چند حالت میسر است. اولاً ارزان بودن اگر به معنی کاهش کیفیت باشد که خب برند متفرقه زیاد است. اما اگر کیفیت هم مد نظرمان باشد، باید به دنبال برند هایی باشیم که کیفیت و قیمت منصفانه ای داشته باشند.

قیمت قیچی باغبانی تایوانی اکنون در مدل های هرس کمتر از ۳۵۰ هزار تومان نیست. انواع ایرانی هم که مدتی است به خوبی تولید می شوند. از ۱۵۰ هزار تومان تا ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارند.

وقتی دنبال ارزانی می گردید، بسیاری می گویند اجناس چینی. اما خوشبختانه قیچی هرس چینی هم داریم که قیمتش با انواع تایوانی برابری می کند.

پس فروش قیچی باغبانی ارزان به قیمت عمده اکنون برای مدل های چینی از ۸۵ هزار تومان خواهد بود. همین مدل ها در سال ۱۴۰۰ و حتی سال ۹۹ حدود ۵۰ هزار تومان بودند.

تغییر قیمت دلار بر روی تغییر قیمت قیچی باغبانی هم اثر گذاشته است.

قیچی باغبانی خوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + پانزده =