فروش قیچی باغبانی اصفهان با بهترین قیمت

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروش قیچی باغبانی اصفهان با بهترین قیمت
39

فروش قیچی باغبانی اصفهان با بهترین قیمت و به صورت عمده در این مرکز انجام می شود. برای برخی مدل های اروپایی فروش تکی هم داریم، اما این مدل های کاملاً حرفه ای اکنون با توجه به وضعیت اقتصادی زیاد متقاضی ندارند.

درست است که همچنان در ایران افرادی پیدا می شوند که به دنبال خرید بهترین قیچی باغبانی هستند و برایشان فرقی ندارد این قیچی ها ارزان باشند یا گران، اما در اغلب موارد کشاورزان و حتی هرس کاران حرفه ای به دنبال خرید مارک های معتبر با کیفیت خوب هستند.. اما سعی می کنند هزینه ها را کاهش دهند و دنبال خرید لاکچری نیستند.

فروش قیچی باغبانی اصفهان در برند های چینی، تایوانی و اروپایی انجام می شود. برخی مراکز فقط برند های ارزان چینی دارند. اما برخی دیگر تنوع بیشتری در مدل و مارک و کیفیت ابزار دارند. چون می دانند که شاید سطح اقتصادی عمومی جامعه کم شده باشد، اما هر کالایی با کیفیت و قیمت متفاوت مشتری خود را دارد. در عین حال فروشندگانی که عمده خرید می کنند می توانند با قیمت بهتری همان برند های اروپایی و ژاپنی را تهیه و عرضه کنند.

علاوه بر اصفهان، در تهران و مشهد هم می توانید چنین توزیع کنندگانی را بیابید.

قیچی سامورایی اصل

قیمت قیچی باغبانی چینی خوب

خب به نظرتان قیمت قیچی باغبانی چینی ارزان است؟ نرخ قیچی باغبانی خوب چقدر است؟ شاید همچنان گمان می کنید که قیمت اجناس چینی باید ارزان باشد. اما قیمت بهترین مارک قیچی باغبانی چینی یا هر کالایی که کیفیت بالا داشته باشد هم ارزان نیست. درست است که گاهی تولیدات داخلی از انواع چینی گران تر هستند. و شاکی می شوید که با وجود ایرانی بودن چرا گران تر از حد معمول هستند. اما همچنان انواع برند چینی را می توان یافت که ارزان ترین قیمت را دارند.

قیچی باغبانی و یا هر ابزار دیگری وقتی کیفیتش بالا رود، طبیعتاً قیمتش هم بالا می رود. هم در عرضه عمده و هم جزئی این قانون وجود دارد. البته که شرکت های  تولیدی همواره دنبال کاهش هزینه های تولید و افزایش کیفیت و به دنبال آن مشتری پسندی بیشترند. اما دلایلی چون افزایش قیمت دلار و تحریم های ایران دلیل دیگری است که قیمت ها روند معمولی و نرمالی نداشته باشند.

قیمت قیچی هرس در ایران اکنون برای خرید عمده ارزان تر از ۱۹۰ هزار تمان در برند های چینی نیست. اما این قیمتی بود که قبلاً برند های تایوانی و ژاپنی داشتند. اکنون برند ژاپنی لایت بیش از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت دارد. آن هم در ارزان ترین مدل ها. انواع تایوانی هم بین ۴۵۰ الی ۸۰۰ هزار تومان هستند. در مورد قیمت قیچی هرس با مارک هاای اروپایی هم باید منتظر قیمت های ۲ الی ۳.۵ میلیونی باشید.

قیچی سوئیسی اصل

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =