فروش کولتیواتور دستی بنزینی و دیزلی

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروش کولتیواتور دستی بنزینی و دیزلی
122

فروش کولتیواتور دستی بنزینی و دیزلی در شرایطی که فعلاً قیمت ها با ثبات همراه است می تواند برای کشاورزان هم سود بیشتری داشته باشد. در عین حال شرایط فروش برای کشاورزان به بهترین حالت خود رسیده است.

فروش کولتیواتور دستی در فصل پائیز و تقریباً از اواخر آذر ماه اوج می گیرد. دقیقاً در همین زمان تعداد زیادی  از فروشندگان هستند که با توجه به تمرکز بازار مصرف به این دستگاه شروع به خرید انواع مدل از تیلر می کنند.

البته در همین زمان کم کم قیمت ها هم شروع به افزایش می کند. همیشه در سال، طی چند سال گذشته قیمت این دستگاه در سه ماه آخر سال افزایش زیادی داشته است.

اما تقریباً در تیر تا مهر ماه ثبات قیمت و حتی روند کاهشی را تجربه می کند.

فروش کولتیواتور دستی در انواعی که بنزینی و دیزلی باشد، با برند ها متنوع انجام می شود. این برند ها در حقیقت واردات از چین دارند. برخی تازه وارد و برخی با سابقه بیشتر در بازار توزیع شده اند.

البته کشاورزان می گویند برند هایی مانند کاما و دیانا بسیار باکیفیت هستند. با این وجود برند های نام برده شده به دلیل برند سازی که داشته اند هم گران تر ار سایر مارک های موجود در بازار هستند. هر چند کیفیت در قیمت اثر دارد.

تیلر کولتیواتور بنزینی

لیست قیمت انواع کولتیواتور باغی

خب در زمان فروش کولتیواتور دستی باید بتوان لیست قیمت را برای مشتری ارسال نمود. اما گاهاً نیاز است تا مشتری ابتدا بداند کدام مدل و مارک برایش مناسب می باشد.

قیمت را بعد از بررسی و رسیدن به نتیجه دریافت کند.

معمولاً لیست قیمت برای همکاران و فروشندگان ارسال می شود تا با توجه به این که در منطقه شان کدام مدل ها کارایی و فروش بیشتر دار انتخاب کنند. اما مصرف کننده شرایطش فرق دارد.

در ادوات کشاورزی آرتان مشاوره خرید کولتیواتور توسط واحد فرش ارائه می شود. این موضوع سبب می شود تا گزینه هایی که در مقابل دارید را بهتر بررسی کنید. میزان کارتان و بودجه از مهم ترین مولفه ها در خرید ادوات می باشد.

برای لیست قیمت هم ثبات در همان ماه هایی که در بالا اشاره شد بیشتر است. اما در سه ماه پایانی ممکن است هر روز قیمت ها تغییر کند. افزایش قیمت دلار و سال نو میلادی و تغییر قیمت هایی که در کشور مبداً ممکن است ایجاد شود، دلیل دیگر این موضوع می باشد.

در ضمن باید بدانید که نصب تریلی و ادوات سمپاشی و پمپ آب بر روی اکثر مدل ها امکان پذیر می باشد. اما بهتر است کلاً به جز انواع تیلر بنزینی، مدل های دیزلی را استارتی انتخابی کنید.

خرید اینترنتی انواع کولتیواتور

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 16 =