قیمت اره باغبانی شارژی به روز شد

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت اره باغبانی شارژی به روز شد
248

قیمت اره باغبانی شارژی به روز شد.قطعاً می دانید که انواع اره شارژی در بازار برای استفاده شما وجود دارد. این در حالی است که تنوع مدل و قیمت همیشه باعث می شود تا شما حق انتخاب کیفیت های مختلف را داشته باشید.

آیا می دانید که اره شارژی برای چه منظوری تولید و استفاده می شود؟ قطعاً برای هرس درختان از ابزار مختلف استفاده می شود که اصلی ترین آن ابزار معمولاً اره و قیچی می باشد. حال مدل های مختلف از اره باغبانی در بازار وجود دارد. اره هایی که دستی هستند که دسته چوبی یا پلاستیک دارند.

اره هایی که دارای موتور برقی یا بنزینی باشند. و البته مدل های شارژی که مدتی است در بازار توزیع شده اند. خب نوع شارژی باید با برق کار کند. اما نه این که دائماً به برق متصل باشد. در واقع ادوات و ابزار شارژی اصولاً با باتری کار می کنند. یعنی مشکلات سیم و کابل های بلند و دست و پا گیر را ندارند. چون منبع تغدیه باتری نه چندان بزرگی است که در داخل دستگاه کار گذاشته می شود.

اره باغبانی شارژی هم همین گونه می باشد.

اما باید پذیرفت که اره شارژی یا ابزار شارژی کلاً قدرت بالایی ندارند. در نتیجه برای کار های حرفه ای و سنگین اصلاً به کار نمی روند.

اره شارژی باس

قیمت اره زنجیری شارژی چقدر است؟

قیمت اره باغبانی شارژی نکته بعدی است که در این بخش بررسی می شود.

در بازار اره شارژی بسیار با قیمت نازل مثلاً حدود ۱.۵ میلیون تومان وجود دارد. این اره ها دارای تیغه ۱۲ سانتی و یک یا دو باتری هستند. معمولاً کیفیت چندانی ندارند. اما در حد کار هایی چون تهیه هیزم  می توانند به کار آیند.هرس شاخه های نازک را هم انجام می دهند. هر باتری حدود ۲ ساعت شارژ نگه می دارد و در نتیجه زیاد نمی توان برای مدت طولانی در یک روز با این دستگاه کار کرد.

اما قیمت اره باغبانی شارژی در بهترین حالت یعنی مارک اشتیل اصل آلمان، حدود ۱۰میلیون تومان است. اما کیفیت هم بسیار بالاتر است. هر چند تک باتری می باشد. اما به قدری قوی هست که  همان یک باتری بیش از ۶ ساعت در باغ کار کند.

می توانید شاخه های حدود ۱۵ سانت قطر را هم با آن ببرید. پس برای هرس علاوه بر تهیه هیزم هم کارایی دارند. در این میان برند های چینی مختلف طرح اشتیل و یا اره زنجیری شارژی را عرضه کرده اند، تیغه ۳۰ سانتی دارند. این مدل ها حدود ۳.۵ تا ۴.۵ میلیون تومان قیمت دارند. کیفیت شان هم معمولی است. یعنی نه زیاد خوب و نه زیاد بد.

قیمت اره باغبانی شارژی هم با توجه به واردات غیر رسمی و ارز روز و غیر دولتی به سادگی متغییر است. در نتیجه به روز شدن این نرخ ها نیازمند ارتباط با واحد های فروش فروشگاه های معتبر می باشد.

 

اره شارژی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + یازده =