قیمت اره موتوری باغبانی با ارسال رایگان

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت اره موتوری باغبانی با ارسال رایگان
193

قیمت اره موتوری باغبانی با ارسال رایگان برای همکاران که تعداد خرید عمده دارند می تواند نشان دهنده افزایش حاشیه سود باشد. این موضوع برای مصرف کنندگان هم بسیار خوشایند است که هزینه هایشان کمتر شود.

اره هرس در تنوع مدل و مارک زیادی در بازار وجود دارد. مدل های دستی که معمولاً ۳۳ سانتی و غلاف دار آن ها با فروش عمده همراه است، از جمله مدل های مصرفی است. که در هر خانه یا باغی به هر حال مدلی از آن یافت می شود.

اما اگر فردی هستید که در باغ نه تنها به دنبال سر گرمی، بلکه به دنبال این هستید که بتوانید،محصولات بهتر و بیشتری برداشت کنید، استفاده از ابزار مناسب اولویت اصلی شما خواهد شد. در نتیجه تنها موضوع قیمت برایتان مهم نیست.قیمت اره موتوری باغبانی هم به همین دلیل می تواند برای افراد مهم باشد. البته اره موتوری اصولاً برای بریدن شاخه های با قطر زیاد و یا تنه ها استفاده می شود.

در عین حال در هرس سنگین از اره بنزینی استفاده می کنند.

اره دستی برای شاخه های نهایتاً با قطر ۱۰ سانت می تواند استفاده شود. شاخه های با قطر بیشتر زمان بیشتری برای بریدن نیاز دارند. و البته توان بیشتر هم می خواهد. با کمک اره بنزینی کار ساده تر می شود.

فروش اره موتوری

اره برقی کوچک ارزان و باکیفیت

خب همان طور که می دانید اره موتوری می تواند تیغه ای بین ۳۰ تا ۶۰ سانت داشته باشد. در اکثر نقاط جهان برای مصرف کنندگان اره های ۳۰ و ۳۵ سانت بیشتر فروش دارد. مدل های بزرگ تر برای کار های بسیار حرفه ای طراحی شده اند و مشتری خاص خود را دارند.

همین موضع سبب شده تا اره برقی کوچک ارزان نباشد. در ایران هم اگرچه شاید عمده مصرف کنندگان و در نتیجه فروش برای اره باغبانی ۵۰ سانتی است. اما قیمت اره موتوری باغبانی در نوع ۳۰ سانتی گران تر است.

به هر حال در هر مارکی اگر دقت نمایید مدل های کوچک و بزرگ بر اساس نیاز بازار وجود دارد. برای همین شما باید توجه کنید که واقعاً کدام مدل به کارتان می آید.

معمولاً در چوب بری ها و یا در کارهایی که به جنگل مربوط می شود، مدل های ۵۰ سانتی استفاده می کنند. این در حالی است که کیفیت و کارایی و نوع قطعات در هر مارک در مدل های مختلف مشابه می باشد.

بهترین مارک اره زنجیری در ایران اشتیل آلمان است. اگر اصل باشد، هم گران قیمت است و هم باکیفیت.

البته اره های برقی و اره باغبانی شارژی هم در بازار وجود دارند. با این حال مدل های بنزینی کارایی و فروش بیشتر دارند. اره شارژی ظریف است و نمی توان به دلیل قدرت کم موتورش زیاد انتظار کار سنگین از آن داشت.

اره های برقی هم دائم به برق باید وصل باشند و برای کار در همه جا مناسب نیست.

اره موتوری مکس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + هفده =