قیمت اره موتوری کوچک بنزینی

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت اره موتوری کوچک بنزینی
54

قیمت اره موتوری کوچک بنزینی در بازار چقدر است؟ منظور از اره موتوری کوچک اره ای با چه ابعاد و وزنی می باشد؟ کاربرد این نوع اره ها در کجاست؟ در این مقاله به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

اره موتوری لزوماً در حالتی که بیشترین طول تیغه را داشته باشد،تیغه ای ۶۰ سانتی دارد. هر چند زیاد بزرگ به نظر نمی رسد، اما اره موتوری کوچک تیغه ای ۳۵ سانتی دارد.

وزن این اره های بنزینی هم بسیار سبک تر از انواع دیگر است. لازم است بدانید که اره موتوری بر اساس قدرت موتور می تواند ۵۲۰۰ یا ۵۸۰۰ در انواع ۵۰ سانتی باشد. در مدل های کوچک موتور ۲۵۰۰ سی سی است. این مولفه ها در وزن اره هم موثر است. در نظر داشته باشید که انواع اره موتوری بنزینی برای تهیه هیزم و بریدن تنه های کلف درختان کاربرد دارند. اما نکته ای که وجود دارد مدل های با تیغه کوچک تر تنه های خیلی قطور را نمی توانند بزنند. به هر حال استفاده های حرفه ای از ابزار کوچک نمی توان کرد. این ادوات موتوری اغلب برای این منظور ساخته شده اند که کاربران در مصارف خانگی و کم هم بتوانند از آن ها استفاده کنند. جنگل داران، کارخانه های الوار و چوب بری از مدل های حرفه ای و بزرگ استفاده می کنند.

 

اره باغبانی بنزینی کنزاکس

قیمت انواع اره موتوری کوچک در ایران

خب قیمت اره موتوری کوچک موضوع بررسی در این بخش است.شاید گمان کنید که اره های کوچک تر باید ارزان تر از مدل های ۵۰ و ۶۰ سانتی باشند. اما در حقیقت در ایران تفاوت زیادی در قیمت ها نیست. گاهی در یک برند قیمت اره موتوری کوچک  حتی ۲۰۰ هزار تومانی بالاتر از انواع ۵۰ سانت است. علت این است که کاربردی تر بودن مدل های کوچک در کشور مقصد سبب می شود تا خود به خود گران تر عرضه شوند. یعنی بازار مصرف و متقاضی بیشتر دارد. اما برای مدل های حرفه فروش کمتر سبب تعدیل قیمت ها می شود.

در نتیجه در کشور واردکننده ای مثل ایران هم این تناقض در قیمت وجود دارد. اکنون در اواسط اردیبهشت ۱۴۰۳ قیمت اره بنزینی از ۳ میلیون تومان تا حتی ۸۰ میلیون تومان است. برند اورجینال اشتیل آلمان برندی اروپایی است که قیمتی لاکچری دارد و کمتر کسی سراغ خرید آن می رود.

اما برند های چینی همچنان مورد استقبال عموم هستند.

زیرا هم قیمت بهتری دارند. هم در پائین ترین کیفت می توانند کار شما را راه بیندازند. البته چینی برند و معتبر هم داریم که قیمتی بین ۸ تا ۱۵ میلیون تومان بعضاً دارند. این برند ها علاوه بر کیفیت دارای خدمات پس از فروش هم هستند. در هر صورت در زمان خرید باید حجم کار و بودجه تان را بیشتر در نظر بگیرید. تا بهترین خرید اره بنزینی را داشته باشید.

اره بنزینی چینی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =