قیمت انواع چمن زن در بازار تهران

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت انواع چمن زن در بازار تهران
409

قیمت انواع چمن زن در بازار تهران معمولاً به روز و بر اساس واردات جدید یا قیمت های جدید است. همچنین مدل های جدید هر برند و یا حتی مارک های جدیدی که روانه بازار شده هم همین گونه می توان از بازار تهران تهیه نمود.

این روزها بازار نوسان عجیب و آشفته ای دارد. در حقیقت هر روز،یک یا چند کالا چنان گران می شود که مردم را دچار سر در گمی و تشویش خواهد کرد. اما شاید کالاهایی که با ارز دولتی وارد می شوند و بتوانند با ثبات تر عرضه گردند. قیمت مدل های مختلف چمن زن هم در این دسته خواهد بود.

قیمت انواع چمن زن وارداتی

قیمت انواع چمن زن با توجه به دریافت ارز دولتی برای واردات آن ها می تواند مناسب تر باشد. در قیمت چمن زن دستی به دلیل عدم وجود تجهیزات الکتریکی و موتوری نرخ ها پایین تر است. اما در بازار تهران برخی مدل های دستی اروپایی را می توان یافت که در حد یک چمن زن برقی چینی قیمت دارند. مثل مارک fiskars فنلاند.

این که جنس بدنه این دستگاه از چه باشد در قیمت آن اثر دارد.
همچنین نوع موتور، توان و کشور سازنده موتور در قیمت انواع چمن زن و ابزارآلات باغبانی موتوری موثر خواهد باشد.
در فروش جزئی مراکز بدون واسطه و معتبر، قیمت های بهتر با مدل های جدید تر را خواهند داشت. شاید با توجه به امکان خرید اینترنتی این دستگاه ها بد نباشد روش های مدرن را هم امتحان کنید.

قیمت انواع چمن زن اکنون در سال ۱۴۰۱ حتی در مدل های دستی به بهش از ۲.۵ میلیون تومان رسیده که بخش اعظمی از این افزایش قیمت ها به دلیل داشتن قیمت دلار بالا و تعرغه هی گمرکی گران می باشد. تعداد خرید برای همکاران شامل تخفیف می شود. برای مدل های روز می توانید در ادوات کشاورزی آرتان با واحد فروش تماس بگیرید.

چمن زن نفربر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − پنج =