قیمت بهترین سمپاش شارژی عمده

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت بهترین سمپاش شارژی عمده
39

قیمت بهترین سمپاش شارژی عمده در بازار با توجه به برند های مختلف می تواند رنج متنوعی باشد. اما تقریباً اکثر مارک ها در توزیع عمده تنها ۵۰ الی ۲۰۰ هزار تومان با هم اختلاف قیمت دارند.

شاید در این مورد برای رقابت دچار تردید شوید که کدام مدل را بخرید که برای شما به عنوان فروشنده در منطقه ای که فعالیت می کنید مقرون به صرفه تر و مشتری پسند تر باشد. اما اگر توجه کنید در برخی مشخصات سمپاش های شارژی هم با هم فرق دارند. مثلاً نوع نازل هایی که دارند. یا تعداد قطعات یدکی و یا حتی نوع قطعات یدکی را می توان در برخی برند ها متمایز از سایرین دانست که با وجود داشتن قیمت بیشتر اما ارزش هزینه بالاتر را دارند.

بهترین مارک سمپاش شارژی دوکاره می تواند برندی مثل هیوندا یا کنزاکس و یا حتی گلف باشد. هر چند برند های وی استار  ،جن سیس یا رولکس هم مارک هایی هستند که  کیفیت خوبی از خود نشان داده اند.

اما علاوه بر موضوع قطعات یدکی بهتر است زمانی که قیمت ها را بررسی می کنید به تاریخ باتری هم توجه داشته باشید واردات سمپاش های با تاریخ باتری جدید سبب می شود تا مدت زمان بیشتری بتوانید از دستگاه استفاده کنید و نیاز به تعمیر باتری نباشد.

سمپاش دوکاره

قیمت سمپاش برقی کوچک چقدر است؟

خب سمپاش برقی تنها مدل های شارژی نیستند. هر چند قیمت بهترین سمپاش شارژی  که در انواع دو کاره دستی و شارژی باشد اکنون برای مصرف کننده باید حدود ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان باشد. اما سمپاش شارژی پرتابل نزدیک ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و انواع برقی که الکتروموتور دارند در مدل های پرتابل ۷.۵ میلیون تومان و در انواع زنبه ای بیش از ۱۲ میلیون تومان هستند.

 

این ها سم پاش های باغی به حساب می آیند.

اما با سمپاش زنبه ای مخازن ۱۰۰۰ لیتری برای سمپاشی هم استفاده می شود . در گلخانه ها گزینه های بهتری هستند. با وجود این که سر و صدا و آلودگی هوای کمتری دارند. قیمت بیشتر و تعمیر پر هزینه تر و عدم امکان دسترسی به برق در همه جا از معایب آن ها است.

در نتیجه شاید همچنان پیشنهاد شود که انواع بنزینی را خریداری کنید.

قیمت سم پاش شارژی هم در بهمن و اسفند و فرودین بیش از ماه های دیگر است. اما چون وارداتی است، اگر نوسان های افزایشی قیمت ارز در هر زمانی رخ دهد قیمت ها افزایشی می شوند.

ممکن است در برخی زمان ها ثبات قیمت داشته باشیم ولی روند کاهشی کمی وجود دارد.

سمپاش شارژی دستی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − دوازده =