قیمت دستگاه علف زن موتوری به روز

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت دستگاه علف زن موتوری به روز
51

قیمت دستگاه علف زن موتوری به روز بیشتر در اوایل بهار و تابستان دچار تغییر است. اما در پائیز و زمستان این ادوات کمتر از سایر ادوات کشاورزی مصرف دارند. برای همین قیمت ها با ثبات تر هستند.

شاید البته این منطق که در فصل فروش هر محصول آن محصول دارای قیمت بیشتر است برای کشور های با ثبات اقتصادی بیشتر ملموس باشد. اما در ایران همواره تغییر قیمت افزایشی را شاهد بوده ایم.

در ایران وقتی قیمت دلار نوسان کمی دارد، قیمت اجناس هم تقریباً با شیب ضعیف متناسب با قیمت دلار تغییر می کند. اما زمانی که سرعت افزایش قیمت دلار بالا باشد، مثل ماه پایان سال و یا در ابتدای هر سال، یا اگر انتخابات و موارد سیاسی خاصی پیش بیاید قیمت ها هم با سرعت زیاد بالا می رود.

اما سرعت کم و ناچیزی برای کاهش خواهند داشت.

در هر صورت قیمت دستگاه علف زن موتوری هم بسیار متناسب با شرایط ارزی و بعد از آن زمان خرید است.

این دستگاه برای از بین بردن علف های هرزی که با سم نمی توان از بین برد کاربرد دارد. اما برای دروکردن و پاکنی محدود هم می توان از آن استفاده کرد.

علف زن دوشی

قیمت علف زن کوله پشتی و دوشی

یکی از مدل های علف زن انواع کوله ای است. این مدل ها با شاسی پشت بلند و پشت کوتاه عرضه شده اند. به طور معمول حتی در خرید عمده در زمان مناسب که بازار ثبات دارد و قیمت ها خوب است هم نمونه های پشتی از دوشی گران ترند. در هر برندی کیفیت و تکنولوژی ساخت مشخص است. اما مدل ها در قیمت با هم فرق دارند. زیرا یا آپشن ها و یا قطعات از نظر نوع و تعداد فرق دارد.

قیمت دستگاه علف زن موتوری با توجه به روند کنونی در انواع دو زمانه پشتی از ۳.۵ میلیون و در انواع پشتی چهار زمانه از ۷ میلیون تومان بعضاً کمتر نیست.

در نظر داشته باشید که هر منطقه ای مدلی خاص را بیشتر می پسند. شاید نیاز باشد تنها برای جوری جنس خود دنبال فروش تنوع مدل و مارک باشید. اما مدل های دوشی یا پشتی در هر منطه با استقبال متفاوت رو به رو هستند.

برای همین بازار سنجی یکی از مراحل حساس و مهم کسب و کار ها است. حتی تولید کنندگان و وارد کنندگان هم باید این موضوع را قبل از هر چیز دیگری در نظر داشته باشند.

برای موفقیت در فروش کالاها همیشه نیاز بازار و تمایل بازار از کیفیت گاهاً مهم تر بوده است. زیرا تا مشتری با کالا نتواند انس بگیرد، با بهترین تکنولوژی ها و کیفیت ها نمی توان به فروش خوب رسید. حتی اگر رایگان در اختیار مصرف کننده جامعه هدف قرار گیرد.

علف زن بنزینی باکیفیت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =