قیمت سمپاش دستی ۵ لیتری به روز

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت سمپاش دستی ۵ لیتری به روز
28

قیمت سمپاش دستی ۵ لیتری به روز در اوایل اسفند تا پایان اردیبهشت سال بعد معمولاً بیش از هر زمان دیگری است. این بازه زمانی مناسب ترین زمان برای فروش انواع سم پاش است.

یکی از مدل های سمپاش دستی ۵ و ۱۰ لیتری هایی است که کیفیت های ایرانی و چینی آن در بازار به وفور یافت می شود. البته این دو مدل بر خلاف انواع دیگر ۲۰ لیتری، ۲ لیتری ، شارژی  و موتوری کمتر خریداری دارد. شاید برای مصارف خانگی و در باغ برای سمپاشی محدود استفاده شود. ولی کمتر کاربران حرفه ای و کشاورزان سراغ آن می روند.

همچنین این مدل از سمپاش های کشاورزی دستی هستند و خب دارای یک کمربند هستند که می توانید آن را بر روی دوش هم حمل نمایید. اغلب دارای تنها یک نازل برای پاشیدن محلول می باشند و شیلنگ آن ها هم زیاد بزرگ نیست.

 

پمپ بر روی درب مخزن قرار می گیرد. و بدنه ای استوانه ای شکل دارند. این ها در کارتن های ۶ عددی برای همکاران عرضه می شوند و خب فروشگاه ها می توانند حداقل یک یا دو مارک از این نوع را در فروشگاهشان برای تأمین و جوری اجناس داشته باشند.

در هر صورت تولید این نوع ادوات با مصارف محدود تر شاید نشان از این دارد که تولید کنندگان و واردکنندگان به هر نوع نیازی در بازار فکر کرده و تأمینش می کنند.

سمپاش 8 لیتری دستی

قیمت سمپاش ۵ لیتری خوب

خب قیمت سمپاش دستی ۵ لیتری در بازار اکنون برای همکاران از ۳۸۰ هزار تومان تا ۵۵۰ هزار تومان است. کیفیت و مارک هم در این نوع سمپاش ها موثر است. همچنین این افزایش قیمت در یکی دو سال اخیر بیشتر به دلیل افزایش قیمت ارز و هزینه های تولید برای تولیدی های این کالا است.

قیمت سمپاش همچنین در همان ماه هایی که در بخش قبل اشاره شد کلاً بالاتر از هر زمان دیگری است. چون فصل فروش است.

به هر حال برند هایی مانند اکتیو، کنزاکس و رونیکس برند های چینی معروف و با کیفیت عالی در بازار هستند که قیمتشان هم بیشتر از هر مارک دیگری است. البته بخشی از این اختلاف قیمت به دلیل برند است.

اما برای مارک های متفرقه مثل وی استار و یا متک و یا کبری قیمت ها حداقل ۵۰ هزار تومان الی ۱۰۰ هزار تومانی مناسب تر است. کیفیت مناسبی هم از خود نشان داده اند.

در هر صورت برای این که ادوات و ابزاری برای فروشگاه خود خریداری کنید، بد نیست که ابتدا به دنبال مارک هایی که در بازار شهرتان پر فروش است بروید. سپس کیفیت ها و قیمت های رقبا را بررسی کنید. تا بتوانید در بازار هم در ارائه محصولات باکیفیت و هم در قیمت رقابت نمایید.

 

سمپاش دستی 5 لیتری

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =