قیمت علف زن هوندا چهار زمانه طرح در تهران

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت علف زن هوندا چهار زمانه طرح در تهران
234

قیمت علف زن هوندا چهار زمانه در انواع طرح و اصل در بازار کشور چگونه می باشد؟ آیا این نوع از دستگاه ها کارایی و کیفیت لازم را دارند؟ چرا اصلاً انواع دو زمانه را خریداری میکنیم؟

برای این که در مورد علت خرید و یا پیشنهاد نوع و مدل دستگاه های مختلف بدانید، قطعاً مهم است که فروشنده هم دارای اطلاعات فنی و هم تجربه کافی در بازار باشد.
با توجه به این که ادوات کشاورزی ارتبط مستقیم با تأمین محصولات کشاورزی و کیفیت و حجم آن ها دارد، باید در خرید دستگاه های مختلف بیشتر دقت کنید.

در نظر داشته باشد که علف زن هم دستگاهی است که چهار زمانه و دوزمانه دارد. همیشه این سوال برای مشتریان مطرح بوده است که کدام نوع را خریداری کنند بهتر است ؟

قیمت علف زن هوندا چهار زمانه هم معمولاً بسیار بالاتر از انواع دو زمانه است. در نتیجه می خواهند بدانند، واقعاً به همین میزان که بیشتر پول می دهند، کیفیت هم دریافت می کنند؟

علف زن هوندا به این دلیل دارای فروش و متقاضی بیشتر است که دوام و کارایی اش در کار طولانی مدت بیشتر از انواع دو زمانه می باشد. به نوعی می توان ساعات بیشتری را با این نوع علفتراش ها کار کرد.

اما اگر هم خراب شوند، پیدا کردن قطعات و تعمیرکار ماهر از یک سو و نیز هزینه های سرویس از سوی دیگر سبب می شود که کمی دچار دردسر شوید.
قیمت علف زن هوندا چهار زمانه اصل که البته کره ای باشد، در ایران بیش از ۱۰ میلیون تومان است.

انواع تایلندی اش هم اگر پیدا شود حدود ۶ میلیون تومان یا ۷ میلیون تومان می باشد.
اما مدل های چینی و طرح فعلاً در بهمن ۱۴۰۱ نزدیک ۵ میلیون تومان است.

علف زن چهار زمانه پشتی

فروش علف زن هوندا چهار زمانه اصل و طرح

فروش علف زن در ایران تقریباً از اواخر بهمن ماه تا پایان تیر ماه سال بعد رونق زیادی دارد.
مصرف کنندگان برای این نوع ادوات موتوری دنبال تیغه و نخ علف زن و نیز الحاقی های مختلف جهت خاک ورزی و حتی هرس با اره هم خواهند بود.

نکته مهم این جا است که علف زن چهار زمانه کمتر توان کار با الحاقی ها را دارد. چون موتورش gx35 است.

اگر توجه کرده باشید، مدل ها جدید علف زن هوندا طرح ۵۰ سی سی هم دارند. تا این عیب را بر طرف کنند.

انواع علف زن هوندا اصل تایلند یا کره هر چند به ندرت در بازار پیدا می شود، اما قابلیت خریدشان در مراکز معتبر همچنان پا بر جا است.

قیمت علف زن هوندا چهار زمانه در انواع دوشی کمتر از انواع پشتی است. اما در نظر داشته باشید که کلاً مدل های پشتی هم سنگین تر هستند و هم این که یک سری چالش ها در حین کار با آن ها خواهید داشت.

البته این چالش ها تنها برای انواع چهار زمانه نیست. به دلیل اتصال میله علف زن به کمک یک لوله خرطومی به موتور علف زن امکان پارگی لوله و خراب شدن زود هنگام دستگاه وقتی با الحاقی ها کار می کنید بیشتر می شود. در نتیجه بهتر است اگر دید تان برای خرید، استفاده های مختلف از علف زن است، کمتر سراغ انواع پشتی بروید.

علف زن هوندا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =