قیمت علف زن چهار زمانه در برند های معروف

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت علف زن چهار زمانه در برند های معروف
251

قیمت علف زن چهار زمانه در برند های معروف در بازار چقدر است؟ آیا این نوع از علف زن ها دارای کیفیت لازم برای کشاورزان حرفه ای و کارهای سنگین هستند؟ تفاوت انواع دو زمانه با چهار زمانه واقعاً در چیست؟

یکی از دلایلی که شما تصمیم میگیرید علف زن دو زمانه و یا چهار زمانه بگیرید موضوع قیمت آن می باشد. قیمت علف زن چهار زمانه شاید برای بسیاری از باغ داران و کشاورزان گران تمام شود. اما به هر حال شاید بنا بر دلایلی ارزش این همه هزینه کردن را داشته باشد.

در این قسمت قیمت چند علف زن چهار زمانه در برخی مارک های معروف بازار را بررسی می کنیم.

برند هوندا کره اورجینال که طبیعی است کیفیت فوق العاده اش در حین کار سبب وسوسه بسیاری از افراد برای خرید شود. این مارک اورجینال در بازار ایران اکنون در سال ۱۴۰۱ به ندرت پیدا می شود. اما قیمتش می تواند برای شما بسیار جالب باشد. حتماً می دانید چند ماه اخیر ارز گران شده است. تحریم ها و مشکلات تجاری بین کشور مان و سایر کشور ها بیشتر شده است. همین ها قیمت ها را به اوج رسانده است. الان این مارک را اگر ییدا کنید زیر ۱۰ میلیون تومان نیست.

اما سایر مارک ها چینی هستند. ولی خب چینی ها هم درجه کیفی متنوع دارند.

مثلاً چهار زمانه رویال که قیمت بسیار مناسبی دارد حدود ۳.۶ میلیون تومان است.

مارک های دیگر مثل اگرو که با قطعات چینی در شرکت اگرو مونتاژ می شود هم همین حدود قیمت را دارند.

نمونه هایی هستند که نام هوندا بر روی آن ها به صورت برچسبی زده شده است. اما چینی هستند این برند ها معمولاً قیمت شان بیش از ۵.۵ میلیون تومان برای مصرف کننده است.

علف زن بنزینی دوشی

تفاوت علف زن دو زمانه و چهار زمانه چیست؟

وقتی نگاهی به نرخ علفتراش های دو زمانه و چهار زمانه می اندازید، قطعاً سوال مهمی در ذهن شما تشکیل می شوذ،  این که آیا علف زن دو زمانه واقعاً بی کیفیت تر است که ارزان تر است؟

اولاً همه قیمت های انواع دوزمانه ارزان تر از چهار زمانه ها نیست. ما برند هایی مانند دلفین و بوفا هم داریم که در انواع دو زمانه هم ارزان نیستند. یا حتی برندی مثل knc که خب آن هم طرح کره و اصل دارد. اما بیشتر از این موضوع کارایی و راندمان کار و راحتی در استفاده مطرح می باشد.

علف زن دو زمانه شاید زود تر از چهار زمانه خراب شود، چون روغن و بنزین با هم قاطی می شوند. احتمال رسوب روغن در موتور بالاتر است. اما انواع چهار زمانه دقیقاً به دلیل جدا بودن روغن و بنزین نه دود زا هستند و نه زود خراب می شوند. همین باعث میشود که طول عمر بیشتری داشته باند. اما اگر هم خراب شوند، متأسفانه هزینه تعمیرشان بیشتر از انواع ۲ زمانه است.

پس آنچه مهم می باشد این است که علف زن متناسب با بودجه و دسترسی به مکان تعمیر و قطعاتش را بخرید. همچنین در کار حرفه ای و زیاد از نظر زمانی انواع چهار زمانه مطلوب ترند. اما اگر بخواهید با علف زن همه کار انجام دهید،مدل های دو زمانه بهتر جواب گو است.

علف زن چهار زمانه دوشی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =