قیمت قیچی باغبانی رونیکس با ارسال فوری

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت قیچی باغبانی رونیکس با ارسال فوری
183

قیمت قیچی باغبانی رونیکس با ارسال فوری  در اغلب شرکت ها و مجموعه ها معتبر به روز است. این روش اعلام قیمت برای بازار نوسانی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار می باشد.

یکی از موضوعاتی که در فروش و حتی کیفیت ابزار اهمیت دارد برند می باشد.اغلب برند های معتبر که در دنیا خوش نام هستند، به دلیل کیفیت و البته قیمت متناسب با کیفیتشان مورد توجه بوده اند.

در حال حاضر برای برند هایی مانند نووا و رونیکس در ایران کیفیت اثبات شده ای وجود دارد. به خصوص که مشتریان با این فرض که رونیکس کره ای است، مشتاق خرید آن هستند.

اما حقیقت این است که خود شرکت رونیکس هم برخی از ابزار خود را در کشور چین و تایوان تولید می کند. در همین راستا اغلب ابزار دستی مثل قیچی باغبانی در برند رونیکس چینی می باشد.همین امر سبب شده تا قیمت مناسب تری هم داشته باشند.

با این وجود قیمت قیچی باغبانی رونیکس نسبت به سایر مارک های چینی در برخی مدل ها بیشتر است. باید گفت که کیفیت این نوع چینی ها دست کمی از تایوانی ها ندارد.

البته مدل های متنوعی از قیچی باغبانی رونیکس در بازار ایران توزیع می شود که خوشبختانه به لحاظ نوع کاربری دارای مشتری پسندی کافی می باشد. در ادامه برخی مدل های این برند را معرفی خواهیم کرد.

قیچی باغ رونیکس

بهترین قیچی باغبانی رونیکس کدام مدل است؟

برای این که قیمت قیچی باغبانی رونیکس را بدانید باید مدل و کد آن را هم بدانید.چون تنوع مدل سبب شده تنوع قیمت و کیفیت ایجاد شود.

مدل ۳۱۰۸ یکی از پر فروش ترین و البته با قیمت مناسب این مارک است. این مدل در حدود ۲۸۰ هزار تومان برای مصرف کننده قیمت خورده است. دارای قفل فلزی است. البته در چین تولید شده است.

مدل ۳۱۰۹ هم شرایط مشابه با مدل قبلی دارد. دارای دسته با روکش پلاستیکی می باشد. و البته از نظر نوع طراحی بازار پسندی بهتری دارد.

مدل ۳۱۰۶ رونکیس از انواعی است که در تایوان تولید شده و کیفیت آن سبب شده تا در بازار دارای قیمتی بیش از ۱.۵ میلیون تومان داشته باشد.دسته این مدل فولادی است و از دوام بالایی برخوردار می باشد.

مدل ۳۱۰۴ هم  دارای دسته استیل abs می باشد. این مدل هم از انواعی است که قیمتی حدود ۱ میلیون تومان دارد.

قیمت قیچی باغبانی رونیکس در انواع شاخه زن بزرگ هم در بازار ارزان نیست.بستگی به تعداد خرید شما و البته چینی و یا تایوانی یا حتی کره ای بودن مدل ها قیمت قیچی باغبانی در هر مارک مشخص شده است.

لازم است بدانید که بهترین مدل قیچی باغبانی رونیکس هم مانند سایر مارک ها وابسته به نظر خود مصرف کننده هم می باشد.خوشبختانه تولید با توجه به ارگونومی بودن و رفع نواقص مدل های قدیمی سبب شده تا کلیه مدل های این برند از کیفیت خوب برخوردار باشند.

قیچی هرس رونکیس تایوانی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + دوازده =