قیمت قیچی باغبانی شارژی دیوالت امروز

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت قیچی باغبانی شارژی دیوالت امروز
55

قیمت قیچی باغبانی شارژی دیوالت امروز در بازار چقدر است؟ کاربرد و کیفیت این مارک چگونه می باشد؟ در این مقاله سعی شده تا به سوالات شما پاسخ داده شود.

در مور کاربرد قیچی باغبانی شارژی حتماً می دانید که جهت هرس کردن حرفه ای و در حجم کم تا متوسط کارایی دارد. این کار را تا کنون شاید با قیچی باغبانی دستی و اره انجام می دادید. اما برای سرعت بخشیدن به کار هرس در زمان هایی که کار زیاد است این مدل قیچی ها بسیار مناسب ترند. هم کاربر کمتر خسته می شود. فشار دسته به شاخه ها توسط باتری بیشتر شده و کاربر نیاز نیست که برای شاخه های سفت تر انرژی بیشتری بگذارد.

اما نکته ای ک در استفاده از قیچی باغبانی شارژی دیوالت و سایر مارک ها معتبر مطرح است، این است که این مدل از قیچی ها اساساً برای هرس شاخه های نهایت تا قطر ۲.۵ سانت استفاده دارند. در شاخه هایی قطر بیشتر دارند شاید با یک بار چرخش کار انجام شود، ولی در طولانی مدت عمر دستگاه را کاهش داده و خرابی زودهنگام و یا شکت تیغه را به همراه دارد.

لازم است بدانید در هرس کاری سنگین در حجم زیاد باید، از قیچی و اره های پنوماتیک استفاده کنید. تا سرعت و راندمان کاری تان افزایش یابد.

قیچی شارژی باغبانی

قیمت قیچی باغبانی شارژی ماکیتا و دیوالت

خب همان طور که می دانید در ایران شرایط اقتصادی ثبات آنچنانی ندارد. برای دریافت قیمت تنها می توان یک بازه محدود و گاهاً یک روز را انتظار داشت. قیمت قیچی باغبانی شارژی دیوالت و ماکیتا که در بازار با برند ماکوتا توزیع دارد و طرح چینی از برند ماکیتا است، برای مصرف کننده نزدیک ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است. این مارک ها در گذشته باتری لیتیوم آنیون داشتند و اکنون سری جدیدی که روانه بازار شده باتری براشلس دارد که خرابی کمتری دارد. در عین حال در برخی مدل ها قبلاً تیغه یدکی هم بود. اما اکنون بعضاً بدون تیغه یدکی هستند.

در نظر داشته باشید که قیمت قیچی باغبانی شارژی دیوالت به دلیل این که وارداتی است و البته نوسان در قیمت دلار داریم در تعداد هم متفاوت و به روز است. این قیچی ها دو عدد باتری دارند که روزانه حدود ۴ الی ۶ ساعت می توانید در کل با این مارک ها چینی خوش ساخت کار کنید. به دلیل واردات غیر رسمی هیچ گارانتی معتبری برای آن نمی توان تعریف کرد.

در خرید عمده می توانید تخفیف بهتری روی قیمت روز این نوع ابزار دریافت کنید. نحوه تسویه هم در قیمت اثر گذار است.

قیچی شارژی چینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + چهار =