قیچی باغبانی باهکو اصل با قیمت ارزان

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیچی باغبانی باهکو اصل با قیمت ارزان
452

قیچی باغبانی باهکو اصل با قیمت ارزان امروزه با توجه به عدم واردات این نوع ابزار با کیفیت اروپایی کمی خارج از حد تصور شده است. در نتیجه  حتی با واردات غیر رسمی هم نمی توان نیاز بازار امروز را با این قیمت ها بر آورده کرد.

کیفیت انواع قیچی و ابزار باغبانی اصل با نمونه های غیر اصل چقدر متفاوت است؟
همان طور که بار ها هم اشاره شد، قیچی باغبانی وسیله ای است که شبیه به اهرم با کمک تیغه های بالا و پائین آن می توان عملیات برش را انجام داد. این ابزار ساده کارایی زیاد و متفاوتی دارد که در انواع باغبانی بیشتر جهت هرس شاخه ها به کار گرفته می شود.
اما بازار پر است از مارک های مختلف ابزار باغبانی که قیچی باغبانی را هم عرضه می کنند. مثلاً قیچی باغبانی باهکو که اصل آن ساخت کشور فرانسه است. ابزار و برند های اصل را باید از نمایندگی های آن ها در کشور خرید.

قیچی باغبانی باهکو

خرید قیچی باغبانی باهکو اصل

سوال این جا است که چرا باید به دنبال خرید کالای اصل آن هم در ابزار آلات باغبانی باشیم؟ این موضوع بیشتر برای باغداران و کشاورزان حرفه ای اهمیت می یابد. هرس کردن کار سخت و البته ضروری برای درختان است، که بسته به وسعت باغ، نوع درختان می تواند بسیار زمان بر باشد.

در نتیجه قیچی باغبانی باهکو یا مارک هایی مثل برگر و سابوتن به دلیل کیفیت می توانند بهترین گزینه باشند.
طول عمر تیغه ها، امکان تیز کردن و تعویض تیغه به همراه دسته های ارگونومی و خوش فرمی که آسیب را به دست در زمان تعریق به حداقل می رساند، می تواند، آن ها را بهترین کیفیت و گزینه کند.

همین موارد تفاوت های بارز انواع قیچی باغبانی اصل با غیر اصل و تایوانی است. هر چند برند های تایوانی قیمت ارزان تری برای خرید افرادی که کار زیاد و حرفه ای کشاورزی ندارند، دارا می باشد.

قیچی باغبانی باهکو دارای مدل های متنوعی است که البته برای بسیاری از افراد حرفه ای و خاص پسند تا حدودی در این مرکزدر دسترس می باشد. این که واردات ابزاری چون قیچی محدود شده به نفع تولید کننده ایرانی هست. اما باید تکنولوژی ساخت و کیفت محصولات خود را بالا ببرند تا بتوانند در بازار داخلی و حتی خارجی  حرف هایی برای گفتن داشته باشند.

قیچی دسته گردان باهکو

عرضه عمده و تکی قیچی باغبانی ماهی نشان

شاید علاوه بر این که برخی دنبال مارک معتبر اروپایی باشند، برای بعضی از کشاورزان هم مهم باشد که مدل خاص خود را خریداری کنند.

خرید قیچی باغبانی ماهی نشان یکی از کارهایی است که بیشتر در منطقه ارومیه و تبریز و شمال غرب کشور انجام می شود.

این مدل به لحاظ کیفیت در طراحی بسیار بازار پسند است. علت نام گذاری اش هم مارک ماهی است که روی تیغه خورده است.

اما همین  مدل هم انواع چینی و طرح در بازار دارد. اما کیفیتشان اصلاً قابل قیاس با نوع اصل فرانسه نیست.

در هر صورت خرید عمده از مارک و برند معروف معمولاً بیش از ۱۲ عدد نیست. زیرا به خاطر قیمت بالای این مارک ها کمتر فروشگاه و البته کمتر باغداری ریسک خرید یک جس مرغوب با قیمت بالا را می پذیرد. انواع چینی این مارک و مدل حدود ۲۸۰ هزار تومان برای همکار قیمت دارد.نکته ای که وجود دارد، اکثر قیچی ها می توانند قطر ۲ یا نهایتاً ۲.۵ سانت را هرس کنند. اما این مارک در مدل های مختلف حتی تا قطر ۳ سانت را هم هرس میکند. قابلیت تعویض قطعات مثل تیغه و فنر هم دیگر مزیت این مدل ها است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 12 =