قیچی باغبانی میوه چین با فروش عمده

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیچی باغبانی میوه چین با فروش عمده
476

قیچی باغبانی میوه چین با فروش عمده در ادوات کشاورزی آرتان به صورت کارتنی یا بسته انجام می شود. این نوع قیچی ها برای برداشت محصولاتی چون انواع مرکبات و البته انگور کارایی دارند.

درست است که شاید انواع قیچی باغبانی برای بریدن شاخه ها کارایی داشته باشند، اما در مورد انواع قیچی باغبانی میوه چین باید بگوییم که بیشتر کارایی آن ها برداشت میوه هایی چون انگور و مرکبات است. البته قیچی باغبانی با توجه به طراحی نوک تیزش می تواند قیچی هرس بونسای که یک گیاه زینتی و زیبا است، هم باشد. به این نوع نوک در تیغه در قیچی باغبانی نوک کلاغی هم می گویند.

فروش قیچی میوه چین

فروش قیچی باغبانی میوه چین

یک قیچی میوه چین می تواند در انواع دسته بلند و سبدی هم باشد. این گونه چیدن میوه های شاخه های مرتفع هم بدون ضایعات و با بهترین شکل انجام خواهد شد.
اما قیچی باغبانی میوه چین در هر مدل که عموماً دسته ای کوچک دارد، و وزن آن کمتر از ربع کیلو است، سبک است و کاربر با کار زیاد دستش دچار خستگی و آسیب نخواهد شد. دسته این ابزار آلات دستی ضد عرق و ارگونومی طراحی می شود.
تقریباً می توان گفت که همه قیچی های باغبانی تیغه ای با فولاد زنگ نزن دارند.

قیچی باغبانی میوه چین از مارک هایی چون آلتونا و لایت بسیار لاکچری هستند. اما برند های چینی ارزان قیمت برای خرید باغداران مورد توجه می باشند. زیرا کارگران ممکن است در حین کار قیچی را بشکنند و یا بی احتیاطی کنند و البته تعداد کارگر زیاد داشتن سبب می شود به لحاظ هزینه خرید انواع گران تر مقرون به صرفه نباشد.

قیچی باغبانی میوه چین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =