قیچی باغبانی نووا با خرید عمده

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیچی باغبانی نووا با خرید عمده
438

قیچی باغبانی نووا با خرید عمده می تواند قیمت مناسبی را برای فروشگاه ها و مراکز پخش ابزارآلات داشته باشد. این مدل ها و برند ها از نظر کیفی و قیمتی برای مصارف خانگی مناسب هستند. البته نووا یک برند کره ای است. ولی برخی مدل هایش در چین تولید می شود.

در بازار ابزار آلات باغبانی و کشاورزی برای قیچی باغبانی انواع مارک های خارجی وجود دارد. هر چند به ندرت برخی برند های ایرانی هم تولید می شوند.
انواع قیچی باغبانی می توانند مدل های دستی و شارژی داشته باشند، که نمونه های دستی مثل مارک نووا با وزن حدود ۲۵۰ گرم یا کمتر و در انواع مدل های مختلف وجود دارند.

خوشبختانه با توجه به تمهیداتی کارخانه های تولیدی برای نوشتن نام برندشان روی ابزار ها دارند، جنس با مارک تقلبی نمی تواند به جای انواع اصلی فروخته شود.
رنگ دسته قیچی هرس نووا آبی بوده و دارای انواع مختلفی می باشد. که مهمترین نمونه های پر فروش قیچی باغبانی نووا شامل :

  • قیچی باغبانی نووا مدل NTS-2310 با تیغه فولادی و دسته روکش
  • قیچی باغبانی مدل NTS2311 نووا که هم قفل دار است و هم تیغه و فنر اضافه دارد. تیغه این مدل از انواع دندانه دار می باشد.
  • قیچی شاخه زن دسته تلسکوپی نوا مدل NTS2370 که در انواع دسته بلند طراحی شده است. این مدل شاخه ها نهایتاً تا ۵ سانت را به راحتی می بُرد.

البته علاوه بر قیچی انواع اره به خصوصاً مدل های غلاف دار و تاشو این برند در بازار مورد پسند مشتری های حرفه ای است.

قیچی نووا

فروشگاه انواع قیچی باغبانی نووا

در فروشگاه ابزار باغبانی و کشاورزی ممکن است مارک های مختلفی عرضه شود. قیچی باغبانی نووا که تولید تایوان می باشد، می تواند از انواعی باشد که ارزان تر بوده و متناسب با بودجه اغلب مصرف کننده ها برای کارهای نه چندان حرفه ای می باشد.
در فروشگاه قیچی باغبانی حرفه ای هم برای هرس سبک و سنگین وجود دارد. ولی قبل از خرید بهتر است میزان کاری که می خواهید با آن انجام دهید را مشخص کنید تا انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید. در خرید عمده تخفیف به همکاران داده می شود.تنوع مدل به دلیل تفاوت در نوع کاربری هم ایجاد شده است. با قیچی های کوچک نمی توان شاخه های قطور و بلند را برید.

در مورد خرید از فروشگاه های معتبر قیمت قیچی باغبانی نووا و برند های خوب، مناسب تر از فروشگاه هایی است که خریدشان محدودتر است. برای همین شاید در برخی مناطق حتی برخی برند ها در فروشگاه ها یافت نشود و مجبور به خرید اینترنتی باشند.

قیچی هرس نووا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + نه =