لیست قیمت انواع قیچی باغبانی بدون واسطه

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

لیست قیمت انواع قیچی باغبانی بدون واسطه
54

لیست قیمت انواع قیچی باغبانی بدون واسطه در مراکز معتبری چون ادوات کشاورزی آرتان و دیجی کلا اعلام می گردد. اما برخی از سایت های معتبر تنها فروش عمده دارند.

انواع قیچی باغبانی در بازار از برند ها و مدل های مختلف عرضه می شوند. هر چند اغلب برند ها چینی هستند، اما هنوز برند های معروف تایوانی ، کره ای و ژاپنی و اسپانیایی را می توان در بازار مشاهده نمود.

در مورد انواع قیچی باغبانی مدل های کوچک مخصوص هرس و نیز مدل های دسته بلند و میوه چینی در بازار به وفور یافت می شود. با این حال باید در نظر داشته باشید که قیمت بر اساس تعداد با هم فرق دارد. بسیار اتفاق افتاده است که برخی فکر می کنند خرید های جزئی باید قیمت عمده و ارزان داشته باشند. اما در حقیقت بسیار تفاوت وجود دارد که تعداد خرید کارتن ۶۰ یا ۷۲ عددی باشد. یا بسته ۱۲ عددی یا کمتر از بسته.

با توجه به این که قیمت ادوات و ابزار باغبانی هم به دلیل وارداتی بودن به روز است، باید در نظر داشته باشید که شرایط در برخی زمان ها بهتر و قیمت ها مناسب تر هستند.

مثلاً فصل فروش قیچی باغبانی از مهر تا اسفند است. برای خرید بهتر با قیمت مناسب تر باید در تابستان اقدام نمایید.

فروش قیچی آرس

قیمت بهترین قیچی باغبانی در بازار

خب لیست قیمت انواع قیچی باغبانی چگونه در اختیار مشتریان قرار می گیرد. شاید بتوان قیمت تعدادی از پر فروش ترین ها و معروف ترین مدل های قیچی باغبانی مثل بهکو دسته بلند، شمشاد زن و یا هرس را اینجا بیان کرد. البته که ثابت هم نیست و احتمال تغییر دارد. اما تنوع زیاد این ابزار پر کاربرد سبب شده تا نتوان قیمت های همه مارک ها را در یک مقاله بیان کرد. در ثانی موجودی انبار دائماً ثابت نیست. قیمت بهترین قیچی باغبانی را در برند های لایت ژاپن و آلتونا اسپانیا ارزان نیست. قیمت هایی که کمتر از ۱.۵ میلیون تومان نیستند. این برند ها اورجینال اروپایی هستند. بهترین قیچی باغبانی شاید برندی مثل فیلکو سوئیس باشد. اما برگر و باهکو هم کیفیت عالی دارند. با این وجود این برند ها کمیاب و گران تر از حد نرمال می باشند. به گونه ای که سایت های معتبر حتی فروش تکی هم برایش دارند.

در قیمت قیچی باغبانی چینی مبالغ از ۱۹۰ هزار تومان شروع می شود. این قیمت ها تا حدود ۴۵۰ هزار تومان هم می رسد. اما کیفیت برند های چینی هم فرق دارد.

هنوز در بین انواع مدل و مارک موجود برند های تایوانی قیمت و کیفیت متناسب و بازار پسندی دارند.

برای دریافت قیمت های روز و مدل ها با واحد فروش ارتباط بگیرید.

فروش قیچی ژاپنی هرس

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − نه =