مرجع خرید قیچی باغبانی اصل فرانسه

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

مرجع خرید قیچی باغبانی اصل فرانسه
269

مرجع خرید قیچی باغبانی اصل فرانسه در ایران کجا است؟ این مارک های اروپایی تا چه حد کیفیت لازم را دارند؟ در این مقاله به بررسی برخی موارد در خرید قیچی باغبانی می پردازیم.

قیچی باغبانی فرانسه یکی از برندهایی است که کشاورزان حرفه ای به شدت دنبال آن هستند. این مارک باهکو که در بین کشاورزان به ماهی نشان معروف است، در کنار برندی مانند فیلکو سوئیس از برند های پرمتقاضی در است. در کیفیت هم بی نظیر می باشد.

قیچی باغبانی فرانسه علاوه بر مارک باهکو در فروشگاه ها یا در برخی سایت ها ممکن است از برندی مثل اینفاکو هم عرضه شود. این برند فقط مدل شارژی داشت که در بازار بسیار خوش نام و باکیفیت بود. البته وارداتش دیگر انجام نشد، هر چند مشتری دارد ، اما با قیمت های دلار جدید اصلاً نمی توان روی فروش آن سرمایه گذاری نمود.

علاوه بر قیچی باغبانی فرانسه در انواع هرس، برند های اروپایی دیگر مثل التونا اسپانیا و یا مارک های ژاپنی مثل آرس واقعاً باکیفیت هستند.قیمت قیچی باغبانی از این برند ها بالا است و در نتیجه در خریدشان باید دقت کرد.
خب در خرید قیچی هرس باید به چه نکاتی دقت کنیم؟
در ادامه این مقاله نکاتی را بیان خواهیم کرد. البته کشاورزان حرفه ای قطعاً تجربه کافی برای خرید ابزار مناسب دارند. اما خب برای مصارف گلخانه ای و خانگی کمتر می توان برند های گران قیمت را پیشنهاد کرد. در نتیجه کیفیت نسبی را باید داشت.

قیچی باغبانی باهکو

خرید انواع قیچی هرس

آیا در خرید قیچی هرس تنها به دنبال مارک هستید یا این که برای کاربری هم نکاتی را در نظر دارید؟
بسیاری از افراد معتقدند که بسته به میزان کار باید نوع ادوات را انتخاب و خریداری کرد. این همواره درست است. مثلاً برای هرس کاران حرفه ای قطعاً قیچی های ارزان چینی یا کیفیت پایین پیشنهاد نمی شود.

اما برای مصارف خانگی همان قیچی باغبانی ارزان کارایی لازم را دارد.
جدا از بحث قیمت بهتر است در مورد نوع کاربری بیشتر دقت کنید.

قیچی باغبانی دسته بلند جهت هرس، برای شاخه های بلند و دور از دسترس و یا شاخه هایی که حتی قطر ۳.۵ سانت دارد می تواند کمک کند.
انواع گیربکسی از این مدل قیچی ها می تواند سرعت برش و هرس درختان را بسیار بالا برده و با بهترین کیفیت هرس را انجام دهد.
قیچی شمشادزن یا قیچی های نوک بلند برای فرم دهی و هرس شمشاد استفاده می شود.

قیچی چمن زنی هم داریم که در فضاهای بسیار کوچک خانه می تواند کارایی داشته باشد.
خرید قیچی باغبانی شارژی یکی دیگر از مدل هایی است که افرادی که کار زیاد هرس دارند انجام می دهند.
قیچی باغبانی فرانسه و برند های اصل معمولاً برای افرادی که کار زیاد و طولانی مدت دارند مورد توجه است. که حداقل تا سال ها هزینه دیگری برای خرید این ابزار ندهند.

خرید قیچی هرس فرانسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 11 =