مرجع فروش قیچی باغبانی پایه بلند

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

مرجع فروش قیچی باغبانی پایه بلند
390

برای خرید عمده قیچی باغبانی پایه بلند بهتر است، به بازار های داخلی مراجعه کرد. این محصولات در تمامی بازار های شهری وجود دارند. قیچی باغبانی یکی از محبوب ترین محصولات است؛ البته برای خرید قیچی باغبانی، روش های مختلفی از جمله خرید عمده آنلاین قیچی باغبانی، خرید قیچی باغبانی از درب کارخانه ها و تولیدکنندگان، خرید عمده قیچی باغبانی از طریق بازار های سطح شهری، خرید عمده قیچی باغبانی از طریق نمایندگی و فروشگاه های تجاری. اما بهترین روش خرید، حذف واسطه ها و خرید از درب کارخانه خواهد بود.

آشنایی مختصر با قیچی باغبانی پایه بلند

برای داشتن باغی بسیار زیبا و یا گیاهانی سر سبز و شاداب نیاز است تا به موقع به آن ها رسیدگی شود یکی از اموری که می تواند بر روی شادابی و باردهی درختان و گیاهان مختلف تاثیر گذار باشد هرس کردن است هرس کردن به وسیله ی قیچی باغبانی صورت می گیرد قیچی های باغبانی در سایز های مختلف تولید و به مصرف می رسند .

قیچی باغبانی در بحث باغداری و نگه داری درختان بسیار مهم است چون با کمک این وسیله می توان شاخه های خشک شده را هرس کرد و باعث شد تا درختان جوانه های تازه بزنند.و همچنین گل هایی که نیاز به هرس کردن دارند نیز به کمک قیچی باغبانی می توان هرس کرد البته در بحث هرس کردن شاخه ها اگر اندازه ی شاخه ها و قطر ان ها از حدی زیادتر شود دیگر با قیچی های باغبانی نمی توان آن ها را هرس کرد و بهتر است از اره استفاده شود.

نکات طلایی هنگام خرید قیچی باغبانی

انواع قیچی باغبانی مدل های مختلفی دارد که در این قسمت از محتوا به چندین مدل از قیچی باغبانی جدید ترین و عالی ترین و از آن ها می باشد خواهیم پرداخت تا شما بتوانید با توجه به کاربری که میخواهید از قیچی باغبانی داشته باشید مناسب ترین نوع از آن را انتخاب کرده و به خرید آن بپردازید.

اگر قصد دارید شاخ و برگ گیاهان را که بدون چهار پایه به چیدن میوه ها بپردازید و محصولات خود را بچینید میتوانید از نوع قیچی باغبانی که دارای دسته های بسیار بلند می باشد استفاده بکنید و به راحتی و بدون ایجاد هیچ گونه خطری میوه ها و یا شاخ و برگ اضافی را در بالای درختان بچینید و اطمینان کامل از بابت سلامت درخت و یا محصول خود داشته باشید چرا که با این مدل از قیچی در تمام فصول می توانیم به چیدن شاخ و برگ گیاهان اقدام کرده و هیچ نگرانی از بابت نرسیدن دست خود به ارتفاع بالای درختان نداشته باشیم.

قیچی هرس: قیچی های هرس تا یک متر طول دارند و برای هرس شاخه های ضخیم به اندازه قطر پنج سانتیمتر مناسب هستند ، این نوع قیچی نیز انواع مختلفی دارد و برخی از آن ها دسته تلسکوپی یا تیغه های آن ها سندان است.

قیچی شمشاد: قیچی شمشاد برای هرس و مرتب کردن پرچین ها یا درختچه ها و شاخه های نازک مناسب است. این مدل از قیچی می تواند به راحتی و بدون هیچ گونه آسیب رساندن به شمشادها آنها را مرتب کرده و به شکل دهی آنها بپردازد.

موارد تاثیر گذار بر کیفیت قیچی باغبانی

قیچی باغبانی همانگونه که از نام آن پیداست ابزاری است که دارای تیغه های بسیار قدرتمندی می باشد و می توان توسط آن در کوتاه ترین زمان ممکن و با دقت هر چه تمام تر تمامی شاخه های درختان و بوته ها و گل ها را هرس نمود. در این قسمت برای آشنایی هر چه بیشتر شما با این ابزار کاربردی، به برخی از مهمترین خصوصیات قیچی باغبانی اشاره می کنیم:

  • تیغه های این قیچی را معمولاً با استفاده از بهترین و قدرتمندترین نوع فولاد می سازند، البته ساختار تشکیل دهنده برخی دیگر از نمونه های آن تیتانیوم است که هر دو آنها دوام و استحکام بسیار بالایی دارند. این تیغه ها کاملاً ضد زنگ هستند و با قرار گرفتن در معرض رطوبت هیچ نوع آسیبی در ساختار آنها به وجود نمی آید.
  • این قیچی ها در عین حال که مقاومت و استحکام بالایی دارند، بسیار سبک هستند و اگر شما برای ساعت های طولانی با آن به کار مشغول باشید، هیچ نوع خستگی را در دستان خود احساس نخواهید کرد.
  • معمولاً دسته ای که در قیچی های باغبانی تعبیه شده است کوتاه می باشد و در میان آن دو یک فنر قدرتمند وجود دارد که موجب می شود قیچی خود به خود باز شود و این امر انجام هرس را آسان تر می کند.

تولیدکنندگان قیچی باغبانی سرشاخه زن تمام تلاش خود را خواهند داشت که از انواع مختلف آن برای مشتریان خود ارائه می‌کند تا مشتری با توجه به کاربرد و ویژگی های بسیار خوبی که از این قیچی می‌خواهد می‌تواند انواع مختلفی از آن را تهیه کرده و کاربرد بسیار خوب و مناسب از آن را مشاهده کند.

سفارش قیچی باغبانی پایه بلند

تولیدکنندگان داخلی قیچی باغبانی مشهد بیشتر تولیدات خود را از چنان کیفیتی برخوردار کرده اند تا به کشور های دیگر صادر شود. سود ناشی از تولیدات قیچی باغبانی بالا است؛ ولی صادر کنندگان آن هیچ اطلاعات دقیقی از سود ناشی صادرات آن را به مردم ارائه نمی کنند. اما با توجه به بازار تقاضای قیچی باغبانی درجه یک در ایران و جهان از سود زیاد آن می‌توان آگاهی مختصری پیدا کرد.

قیچی باغبانی ژاپن که توسط عرضه کنندگان آن به تمام باغبان ارائه می‌شود از قیمت بسیار عالی و متناسبی برخوردار می باشد تا تمام باغبانان حتی آن هایی که وضع مالی خیلی زیادی ندارند بتوانند از آن خریداری کرده و از انواع متفاوت آن بهره مند بشوند و عرضه‌ کنندگان این مدل از قیچی باغبانی خانگی نوع اصلی و کاملاً وارداتی آن را به مشتریان خود ارائه می‌کنند که از با کیفیت ترین و اصیل ترین نوع قیچی باغبانی تولید شده ژاپن می باشد.

معمولاً خرید از این مدل قیچی باغبانی بسیار بالا می باشد چرا که قیمت گذاری روی آن پایین بوده و همچنین تنوع بسیار گسترده‌ای در انواع مختلف آن وجود داشته است که موجب خرید گسترده از آن می‌شود.

شاید به نظر جالب بیاید که بعضی از کشور ها سرمایه گذاری های زیادی در تولید قیچی باغبانی خواهند کرد و یکی از رشته های اصلی اقتصادی آن کشور ها به حساب خواهد آمد. در ایران تولید قیچی باغبانی با بحران رو به رو است و متاسفانه هیچ مقامی به یاری تولید کنندگان قیچی باغبانی نمیرسد ، و ما در سال های اخیر شاهد تعطیل شدن کارخانه های تولیدی انواع قیچی باغبانی در سطح کشور بوده ایم که بسیاری از کارگران را از شغل خود بیکار کرده و سرانه بیکاری در ایران را افزایش داده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + هجده =