مرکز خرید اره ژاپنی درجه یک

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

مرکز خرید اره ژاپنی درجه یک
412

اره ژاپنی درجه یک از ابزارهای پرکاربرد در صنعت باغبانی این روزها به شمار می آید. به علت تنوع کارآیی و کیفیت این محصول، انتخاب دقیق آن نیاز به شناخت نوع اره می باشد. انتخاب مرکز خرید معتبر نیز در تضمین کیفیت این نوع اره ها تاثیر بسزایی دارند. با ما همراه باشید تا به بررسی همه جانبه اره ژاپنی و چگونگی خرید مستقیم آن از تامین کنندگان معتبر بپردازیم.

نکاتی کلیدی هنگام خرید بهترین نوع اره ژاپنی

استفاده از اره در صنعت باغبانی و همچنین چوب بری گسترده ای زیادی دارد. برای خرید بهترین نمونه ها جهت افزایش کاربری این ابزارآلات شناخت دقیق ویژگی های فیزیکی آنها اهمیت زیادی دارد. در بازار کشور انواع اره های ژاپنی، آمریکایی، اروپایی و ایرانی عرضه می شوند که هر کدام مزیت های خاص خود را دارند.

استفاده از اره ژاپنی به علت قابلیت های گسترده آنها، مزیت هایی را برای کاربران به همراه دارد. با این حال قبل از انتخاب این محصولات نکات کلیدی برای خرید بهترین مدل ها را باید مدنظر قرار دهید. نکته اول اینکه باید هدف از بکارگیری اره را مشخص کنید. چرا که برخی از مدل ها مانند اره چوب بری بنزینی کاربردهای خاص خود را دارند.

نکته دوم توجه به جنس بدنه و دسته اره است که اهمیت زیادی در میزان مقاومت آن دارد. برای کارهای باغبانی مانند بریدن شاخه های ضخیم یا نازک، قطر اره و همچنین جنس بدنه آن باید بررسی شود. معمولاً اره های ساخته شده از آلومینیوم و فولاد ضد زنگ برای این منظور بهترین انتخاب ها هستند.

برخی از اره های ژاپنی دو لبه و دارای شیارهای کوتاه و بلند هستند. بررسی این ویژگی ها نیز باید متناسب با نوع کاربری اره باشد تا بهترین آنها انتخاب شوند. چرا که مدل های شیاردار اغلب برای بریدن شاخه های خشک شده و کوچک درختان مورد استفاده قرار می گیرند.

مطالبی راجع به اره ژاپنی درجه یک

همانطور که اشاره کردیم انواع اره ژاپنی متناسب با نوع طراحی و کاربرد دارای تنوع بی نظیری هستند که افزایش قابلیت های آنها را به همراه دارد. برای آشنایی بیشتر درباره این تجهیزات به معرفی چند نمونه از پرکاربردترین انواع اره ژاپنی درجه یک می پردازیم:

  • اره دم روباهی یا بدون پشت
  • اره دو لبه
  • اره پشت دار

این سه مدل از معرف ترین اره های ژاپنی هستند که مدل های دم روباهی بهترین انتخاب برای برش های عمیق جهت بریدن شاخه های ضخیم یا چوب می باشند. نکته مهم اینکه تیغه های اره دم روباهی قابلیت تعویض دارند که در صورت خراب شدن هزینه تعمیر کمتری را به همراه خواهند داشت.

اره دو لبه ژاپنی از نمونه های قدیمی است که در طرف دارای شیاره های تخصصی می باشد. یک قسمت از اره برای برش های عرضی و طرف دیگر برای برش های طولی طراحی شده اند. قسمت پایینی این مدل اره به مراتب نازک تر از دیگر نقاط آن هستند که هدف از این نوع طراحی جلوگیری از گیر کردن اره هنگام برش می باشد.

اره پشت دار یکی از نمونه های بسیار ظریف و در عین حال برنده است که ضخامت آن تنها حدود ۰.۳ میلی متر می باشد. این نوع اره اغلب در صنعت نجاری با هدف اتصال انگشتی و فاق زبانه به کار گرفته می شوند. باید اشاره کنیم که ظرافت لبه ها به معنی عدم مقاومت آنها در برابر فشار و ضربه نیست. طراحی آنها به گونه ای است که به هیچ عنوان خراب نمی شوند و چوب ها را به راحتی برش می دهند.

مهمترین ویژگی اره ژاپنی درجه یک

بسیاری از خریداران اطلاعات دقیق درباره ویژگی اره های ژاپنی ندارند. به همین علت نیز معمولاً مدل های بی کیفیت را بجای برندهای اصلی به آنها می فروشند. مهمترین ویژگی این محصولات وجود دندان هایی یک دست بر روی لبه ها است که به سمت دسته طراحی شده اند. به این معنی که حرکت دندانه اره ژاپنی به قسمت داخلی است.

با توجه به این ویژگی برای بریدن چوب باید حتماً اره به سمت داخلی و بدن کاربر کشیده شود. در غیر این صورت به هیچ عنوان کارآیی نخواهد داشت و هنگام کار با اره نتیجه مطلوب حصول نمی شود. با در نظر گرفتن این ویژگی به راحتی می توانید انواع اره های ژاپنی را از مدل های اروپایی و آمریکایی تشخیص دهید.

برای تهیه اره باغبانی خشک بر به عنوان ابزاری کاربردی در نظر گرفتن این معیار نیز اهمیت زیادی دارد. این مدل اره ها برای بریدن چوب های خشک بهترین کاربرد را دارند. البته نوع موتور اره و همچنین وزن آن نیز باید مدنظر قرار گیرد. امروزه اره های بنزینی نمونه های پرکاربرد هستند که به علت قابلیت حمل آسان و قیمت نسبتاً مناسب در صنعت باغبانی بیشترین طرفدار را دارند.

اره ژاپنی اصل ضمن داشتن وزن سبک، مقاومت بی نظیری در برابر عوامل محیطی و همچنین ضربه و فشار دارد. تیغه های بسیار نازک این محصولات به هیچ عنوان در برابر رطوبت دچار زنگ زدگی نمی شوند. به همین علت استفاده از آنها در فصول مختلف سال به ویژه زمستان جهت هرس کردن شاخه های خشک یکی از بهترین انتخاب ها است.

فروش مستقیم اره ژاپنی درجه یک

خرید و فروش اره ژاپنی در بسیاری از نقاط کشور با محدودیت های همراه است. چرا که عرضه آنها به ویژه به علت نوسان قیمت ها انجام نمی گیرد. در کلان شهرهایی مانند تهران و دیگر مراکز استان ها خرید اره شارژی باغبانی، از طریق نمایندگی های فروش و برخی فروشگاه های تخصصی عرضه محصولات کشاورزی امکان پذیر است.

طی سالهای اخیر به علت محدودیت های وارداتی، شاهد افزایش قیمت انواع اره با برندهای ژاپنی و چینی هستیم. به همین علت نیز عرضه آنها با چالش هایی مانند عدم تامین مستقیم و افزایش قیمت ها همراه است. خریداران و باغداران برای تهیه این محصولات باید به دنبال راهکارهای جایگزین باشند.

با بهره گیری از سیستم های نوین آنلاین و بازارهای فروش اینترنتی امکان ارتباط با کلیه تامین کنندگان فعال در حوزه واردات و فروش اره باغبانی چند کاره، مدل های بنزینی، شارژی و … امکان پذیر است. فروشندگان مستقیم اره ژاپنی جدیدترین تولیدات با کیفیت های مختلف را در اختیار خریداران قرار می دهند.

فروشندگان این مرکز با سابقه طولانی در زمینه واردات و توزیع مستقیم اره ژاپنی اصل برای تامین این محصولات با کمترین قیمت بازار و ارسال به سراسر کشور آماده همکاری با خریداران در صنعت باغبانی، چوب بری و دیگر صنایع مربوطه هستند. جهت استعلام قیمت ها و آگاهی از میزان موجودی برندهای مختلف می توانید با مشاوران فروش آنلاین در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + شش =