مرکز فروش اره موتوری چینی ارزان قیمت

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

مرکز فروش اره موتوری چینی ارزان قیمت
53

مرکز فروش اره موتوری چینی ارزان قیمت مدل های مختلف از مارک های متفرقه اما با کیفیت مناسب را عرضه خواهد کرد. این مرکز همچنین برند های معتبر و گران تر را هم دارد. این بستگی به بودجه و نیاز شما است که کدام مدل را بخرید.

 

خب طبیعی است که در هر کالایی مدل های ارزان قیمت، گران و البته قیمت مناسب وجود داشته باشد. این تفاوت در قیمت ها و تنوع برند ها و کشور های سازنده که در ایران بیشتر چینی ها هستند، به دلیل پاسخ به سلایق مشتریان و طرز تفکر آن ها برای خرید کالا است.

مثلاً اگر فقط قرار باشد که کالاهای گران و قطعاً با کیفیت بسیار بالا در بازار باشد، بازار معاملات محدود به افرادی می شد که سطح اقتصادی بالا دارند.

اما اگر قرار باشد که سطح بزرگی از جامعه مصرف کننده پوشش داده شود، طبیعی است که قیمت های مختلف را کارخانه های اعلام کنند. این گونه فروش بیشتر خواهند داشت. اما به جرآت می توان گفت که اره موتوری چینی ارزان قیمت و یا هر نوع ادوات موتوری دیگر می تواند کیفیت خوبی داشته باشد.و برای کارهای خانگی و نیمه حرفه ای کارایی داشته باشد.

با این وجود علاوه بر قیمت اولیه در خرید دستگاه باید دنبال امکان تأمین قطعات یدکی و تعمیرکردن ساده و کم هزینه تر دستگاه ها هم باشید.

اره بنزینی چینی

 

بهترین اره موتوری ارزان در بازار

خب بهترین مارک بودن و قیمت ارزان دو معقوله متفاوت از هم هستند که نمی توان همزمان داشت. زیرا معمولاً کالای ارزان قیمت در کیفیت متریال با کالاهای مرغوب بسیار فرق دارد. همین موضوع سبب می شود تا بعضاً حتی در مشخصات فنی هم فرق داشته باشند.

شاید در ابتدا بتوان گفت مثلاً تیغه های هر دو مدل از دو مارک ۵۰ سانت یا موتور ۵۸۰۰ سی سی است. اما طی زمان جنس همان تیغه و موتور است که تفاوت های کیفیت را ایجاد می کند.

همچنین در نظر داشته باشید که حتی شرکت های معتبر برای این که کالایی را ارزان تر کنند، و سهم بیشتری از بازار مصرف را داشته باشند، برند قبلی را خراب نمی کنند. یعنی یک برند دیگر را مشخصات فنی ضعیف تر تولید می کنند تا هزینه های تولید کاهش یابد و قیمت عرضه هم بهتر شود.

بهترین اره موتوری ارزان در ایران باز هم چینی است. اما مارکی مثل ادون و یا باس و یا طرح های اشتیل  را می توان از این دسته نامید. وگرنه برند چینی رونیکس و یا زوماکس و یا کنزاکس گران تر هستند.

انواع اره موتوری زنجیری

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =