نمایندگی اره باغبانی دستی برگر

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

نمایندگی اره باغبانی دستی برگر
438

نمایندگی اره باغبانی دستی برگر در ایران فعال نیست. شاید دلیل اصلی این موضوع تحریم ها و افزایش قیمت ارز باشد. با این وجود هنوز این مارک را در فروشگاه ها می توان خریداری نمود.

در ابزارآلات باغبانی و کشاورزی یکی از لوازمی که همپای قیچی باغبانی به منظور هرس و بریدن شاخه های استفاده می شود، اره باغبانی است. کاربرد اره باغبانی برای شاخه هایی است که قطر بیشتر از ۳ سانت دارند.

اره باغبانی دستی عموماً باید با حرکت رفت و برگشت دست کار برش را انجام دهد و اگر تیغه های انعطاف پذیری نداشته باشد، تیغه در الیاف شاخه گیر کرده و همزمان چون دست ناگهان متوقف می شود، ممکن است حتی به دست کاربر آسیب هم برسد.
در نتیجه برند هایی که مثل برگر بیشتر به کیفیت توجه دارند، سعی کرده اند تا مشکلات و معایب اره های دستی اولیه را بر طرف کنند و محصولی ماندگار و کارآمد ارائه کنند.

اره برگر غلاف دار

انواع اره باغبانی دستی برگر

اما انواع مدل اره باغبانی دستی برگر کدام است؟ درست است که ساختار کلی اره تیغه و دسته است، اما در برخی مشخصات فنی که جنس دسته و اندازه تیغه می باشد، متفاوت طراحی شده اند.

  • اره باغبانی مدل ۶۱۸۱۲ برگر طول تیغه ۳۳ سانت دارد، همچنین این اره باغبانی دستی تیغه ثابت است. همچنین می توان آن را روی میله بلند بست و شاخه های بالایی را به راحتی هرس نمود.
  • اره باغبانی دستی برگر مدل ۶۱۹۱۲ این مدل هم تیغه ثابت دارد.
  • اره باغبانی برگر Berger 64750 از نوع غلافدار با دسته مشکی است.
  • اره باغبانی دسته چوبی ۶۱۵۱۲ برگر که این مدل هم ۳۳ سانتی است و تیغه قابل تعویض آن روکش کروم دارد. در انواع دسته چوبی اره برگر از چوب درخت راش استفاده شده است.
  • اره باغبانی تاشو برگر ۶۴۶۷۰

لازم است بدانید که در بین انواع سایز تیغه اره باغبانی دستی در اغلب مارک ها که بین ۲۰ تا ۵۰ سانت می باشد، تیغه های ۳۳ سانتی فروش و متقاضی بیشتری دارد.اره باغبانی دستی برگر در مدل با قابلیت تعویض  تیغه هم می تواند مدتها برای شما یک اره حرفه ای باشد.

اره باغ برگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 9 =