نمایندگی دستگاه چمن زن گلف در ایران

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

نمایندگی دستگاه چمن زن گلف در ایران
453

نمایندگی دستگاه چمن زن گلف که از انواع چمن زن بنزینی مرغوب در ایران است، امکان ارسال به سراسر کشور را دارد. این نوع از ابزار عموماً برای فضای سبز و حجم های متوسط تا بزرگ پیشنهاد می شود.
از آن جا که چمن زن یکی از بهترین وسایل و ماشین آلات فضای سبز برای رسیدگی به وضعیت زمین های چمن است، مارک های مختلف در بازار با توجه به واردات انواع چمن زن خارجی وجود دارد. اما بهترین مارک های موجود دارای نمایندگی رسمی و فعال هم هست.

فعالیت نمایندگی های مارک های معتبر در کشور سبب خواهد شد که هم انواع مدل ها از آن برند در اختیار مشتریان قرار گیرد و هم دغدغه اصلی مصرف کننده ها، یعنی خدمات پس از فروش و گارانتی بر طرف گردد.
اما مدل های متفاوتی در برند های موجود در کشور مثل گلف وجود دارد که البته شاید نمایندگی ها بر اساس استقبال بازار برخی مدل ها را بیشتر وارد کنند.

چمن زن بنزینی گلف

انواع دستگاه چمن زن گلف

در بین تولیدات گلف که محصول مشترک ایتالیا و آلمان است، انواع مدل چمن زن گلف پر فروش به شرح زیر است.

  • چمن زن گلف ۵۴۵: که دارای موتور بریکس آمریکایی است و شاسی آن از فولاد تقویت شده می باشد.
    در این مدل داشبورد و دسته گاز نیز تقویت شده می باشد. این مشخصات نشان می دهد که چمن زن گلف از انواع قدرتمند در بدنه خواهد بود. چمن زن گلف ۵۴۵ در زمین های دارای شیب تا حدود ۲۰ درجه هم کارایی مناسبی دارد و از انواع چمن زن بنزینی می باشد.
  • چمن زن گلف NT 534 : این مدل ها از لحاظ بدنه با همان مشخصات فنی ۵۴۵ تولید شده اند و دارای چرخ های بلبرینگی می باشد.
    شاید یکی از تفاوت های این دو مدل از دستگاه چمن زن گلف در عرض برش آن ها باشد. در نتیجه وسعت زمین هایی که می توان با آن کار کرد متفاوت خواهد شد.

چمن زن ۵۴۵ عرض برش ۴۵ دارد و مدل ۵۳۴ دارای عرض کاری ۵۱ سانت می باشد. شاید برای زمین های بزرگ بتوان مدل ۵۳۴ را توصیه نمود. اما این تنها به دلیل عرض کاری بیشتر است. وگرنه هر دو مدل مشخصات فنی و کیفی مشابهی دارند.[/box]

دستگاه چمن زن گلف این روز ها بر اساس مدل هایی که با شاسی ایرانی و موتور چینی تولید شده اند در فروشگاه ها عرضه می شود. اما همچنان کیفیت قابل قبول خود را ارائه کرده است. ارگان هایی که دنبال خرید ادوات ایرانی هستند، این مدل را قطعاً سفارش می دهند. در ادوات کشاورزی آرتان کلیه مدل های روز با قیمت رقابتی عرضه می شود.

چمن زن گلف موتور لامسین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =