نمایندگی فروش سمپاش برقی و بنزینی اصفهان

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

نمایندگی فروش سمپاش برقی و بنزینی اصفهان
33

نمایندگی فروش سمپاش برقی و بنزینی اصفهان تنوع خوبی از این نوع ادوات دارد و می توانید با رنج قیمت های مناسب ادوات مورد نیاز خود را خریداری کنید. اما انواع سمپاش برقی و بنزینی چه کاربرد هایی دارند؟

در مورد کاربرد اصلی سمپاش می توان گفت که پاشیدن محلول سم و حتی بذر و کود های مایع با این دستگاه انجام می شود. خب این کاربرد اصلی است. که همه سم پاش ها دارند. اما برای این که هر کدام برای چه حجمی کارایی دارند فرق دارند.

مثلاً اگر شما باغی با چند درخت میوه دارید که بیشتر ویلای تان برای گذران آخر هفته است، شاید نهایتاً خرید سمپاش برقی در انواع شارژی ۲۰ لیتری یا پرتابل به کارتان بیاید.

اما وقتی درختان بلند و یا زیاد تر باشند و یا حتی برای زمین زراعی موضوع کمی متفاوت تر می شود.

شما با یک پرتابل برقی نمی توانید مزرعه چند هکتاری را سمپاشی کنید. اما با سمپاش پشت تراکتوری و یا سمپاش زنبه ای و فرغونی این کار به خوبی میسر است.

صرف نظر از نوع سوخت دستگاه سمپاش مهم میزان توان موتور و پمپ دستگاه است که تا چه متراژی می توانند محلول را بپاشند.

همچنین مخزن سمپاش هم ظرفیتش اهمیت دارد.

در انتخاب مدل سمپاش برقی و بنزینی باید حجم کارتان را در نظر بگیرید.

انواع سمپاش زنبه ای

قیمت بهترین سمپاش برقی و شارژی

خب پس از این که بررسی کردید کدام مدل سمپاش را خریداری کنید قیمت سمپاش هم مورد اصلی است که باید بتوانید از پس پرداختش بر بیایید.

شاید سمپاش برقی کم صدا باشد. اما واقعاً آیا ارزش هزینه بیشتر نسبت به انواع بنزینی را برای شما دارد؟

قیمت سمپاش برقی در انواع شارژی برای مصرف کننده بین ۲ الی ۲.۵ میلیون تومان در بهترین مارک ها و کیفیت ها است. البته ناگفته نماند که سمپاش شارژی اسپانیایی هم داریم که ۱۵ لیتری آن ۹ میلیون تومان است. این قیمت ها به روز است و بر اساس شرایط قیمت ارز می تواند در لحظه متفاوت باشد.

خب دلیل این است که نه تنها کیفیت عالی دارد، بلکه به دلیل این است که جنسی مارک از کشور های اروپایی است. قطعاً تمایز بسیاری نسبت به انواع چینی و ایرانی با بهترین کیفیت دارد.

قیمت سمپاش برقی در مدل های پرتابل و یا زنبه ای و فرغونی بالاتر است. .همه این نرخ ها نه تنها به مشخصات فنی دستگاه مربوط می شود، که گاهاً بر اساس نیاز و بودجه شما می تواند به دلیل انتخاب برند های مرغوب تر از سوی شما باشد. چون در انواع زنبه ای و فرغونی می توان قطعات را به دلخواه انتحاب کرد.

در هر صورت نمایندگی فروش سمپاش برقی و سایر مدل ها می تواند با توجه به مشاوره ای که به شما می دهد بهترین و مقرون به صرفه ترین مارک و مدل را پیشنهاد دهد. در نمایندگی اگرچه خبری از گارانتی نیست، اما می توانید برای تعمیر و سرویس و قطعات مورد نیاز در آینده خیال آسوده تری داشته باشید.

سمپاش پرتابل برقی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =