نمایندگی فروش کولتیواتور راتو در اصفهان

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

نمایندگی فروش کولتیواتور راتو در اصفهان
225

نمایندگی فروش کولتیواتور راتو در اصفهان علاوه بر این که این مارک را عرضه می کند، می تواند به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های تأمین لوازم کارایی داشته باشد.

همان گونه که می دانید، کولتیواتور یا شخم زن دستگاهی است که هر کشاورزی قطعاً نیاز خواهد داشت.
این یعنی این که دستگاهی با مشتری و مصرف کنندگی زیاد است. البته کار اصلی اش شخم زنی هست. اما برای امور دیگر هم استفاده می شود. اگر بتوان بر روی یک گاری نصب کرد که دارای صندلی است، به راحتی می توانید بر آن سوار شده و با استفاده از چرخ هایی که دارد،

بار حمل کنید. یا مخزن سمپاش را بر روی آن بگذارید و سمپاشی را سریع و با کمترین هزینه انجام دهید.
پس شاید طرح اولیه هر دستگاهی این بوده است که کار خاصی انجام دهد،ولی با گسترش و بهبود عملکرد و آپشن های دستگاه کاربری های دیگر هم به آن اضافه شده است.

نمایندگی فروش کولتیواتور راتو و یا برند های دیگر قطعاً شما را مجاب خواهند کرد که قطعات و الحاقی های دیگر که در طی کار نیاز دارید را هم تهیه کنید.
اما در نظر داشته باشید قیمت هر یک از ادواتی که روی آن است، جداگانه خواهد بود.

نمایندگی فروش کولتیواتور راتو در اصفهان و یا تهران و یا مشهد می تواند چند مارک دیگر و نیز مدل های دیزلی را هم ارائه کند. برای همین خرید شما محدود نیست و با توجه به نیاز، سلیقه و کارایی می توانید بهترین دستگاه را تهیه نمایید.

فروش کولتیواتور راتو

قیمت کولتیواتور راتو گیربکسی در بازار

قیمت کولتیواتور راتو که می تواند سیستم گیربکسی یا تسمه ای داشته باشد، در بازار تقریباً مشخص است. البته ما انواع مدل از کولتیواتو ر راتو داریم. یک مدل تنها موتور راتو است. گیربکس می تواند، برند های متفرقه دیگر باشد. مثل گلد اسپرینگ.
این مدل ها چون کیفیت و برند گیربکس فرق دارد،ارزان تر هستند.

اما اگر هم موتور و هم گیربکس راتو باشد، قیمت تیلر بالاتر خواهد بود.
قیمت کولتیواتور راتو اصلی اکنون در سال ۱۴۰۱ به بیش از ۱۴ میلیون تومان رسیده است. البته راتو اصلی و حتی راتو با گیربکس برند متفرقه کمتر در بازار در دسترس است.

شاید قیمت و کیفیت مناسب را اکنون با برند های دیگر مثل اگرو، اکسل و … بتوان در فروشگاه های معتبر مشاهده کرد.
در نتیجه نمایندگی فروش کولتیواتور راتو متناسب با نیاز بازار قطعاً مدل های متنوع را ارائه می کند تا کشاورزان و همکاران گرامی کالای مد نظر خود را تهیه نمایند. البته نمایندگی در تأمین قطعات، تعمیر و خدمات پس از فروش به خوبی می تواند جامعه هدف را در منطقه تحت پوشش خود هندل کند.

کولتیواتور گیربکسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + ده =