واردکننده قیچی باغبانی فلکو اصل سوئیس

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

واردکننده قیچی باغبانی فلکو اصل سوئیس
297

واردکننده قیچی باغبانی فلکو اصل سوئیس یا سایر برند هایی که از اروپا می تواند در بازار ایران توزیع شود کیست؟ آیا واردکننده رسمی را می شناسید؟
قیچی باغبانی در بازار زیاد توزیع می شود. یکی از دلایل اصلی این که این ابزار دارای مصرف کننده های زیادی است، کاربرد فراوان آن در حوزه های مختلف کشاورزی، باغبانی و نیز مصارف خانگی است.

در نتیجه هم تنوع مدل زیاد دارد، هم تنوع کاربری.
شاید بیش از نیمی از مصارف کم و متوسط با قیچی باغبانی ارزان یا مدل های درجه یک چینی بتوانند کار خود را پیش ببرند.
اما در باغبانی حرفه ای قطعاً خرید اجناس بی کیفیت نمی تواند گزینه اصلی در انتخاب باشد.

اکثر افراد تجربه هرس کاری نرم و موفق را با برند های معتبر داشته اند. برای همین حتی اگر باز هم نیاز باشد، سراغ همان مدل و مارک می روند. چون واقعاً از کارایی آن ابزار راضی بوده اند.
در مورد قیچی باغبانی برند هایی که در کشور سوئیس، فنلاند، آلمان و البته فرانسه تولیدشده اند، همیشه نیاز بازار را برطرف کرده اند.
اما در ایران واردکننده چنین برند هایی رسمی کار نمی کند. شاید دلیل اصلی آن برخی ممنوعیت های واردات و البته قیمت بالایی است که برای واردکننده وجود دارد.
در مورد قیمت در بخش بعدی سحبت خواهیم کرد.

قیچی باغبانی سوئیس

قیمت قیچی باغبانی سوئیسی در بازار

قیمت قیچی باغبانی سوئیسی در بازار چقدر است؟ برند فلکو سوئیس یکی از بهترین برند هایی است که در انواع قیچی باغبانی و اره باغبانی می توان خریداری نمود.
تنوع مدل البته دارد. اما در ایران قیچی باغبانی فلکو ۲ و ۱۱ بیشترین میزان کارایی را داشته اند.
همچنین تیغه یدکی این مدل ها هم فروش زیادی دارد.
قیچی باغبانی سوئیس استاندارد های جهانی داشته و با توجه به طراحی دسته و تیغه توانسته مشتری را در حین کار طولانی از نظر کیفیت و دوام راضی کند.

قیچی باغبانی سوئیس اکنون از برند فلکو در مدل فلکو ۲ دارای قیمت مصرف کننده ۱ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان است. این در حالی است که دقیقاً می توان این مارک را در نمونه های مشابه تایوانی و حتی چینی در بازار دید.
مارک هایی مانند کلاسیک و داتیس نمونه آن را تولید کرده اند.

قطعاً کیفیت یک برند اروپایی با تایوانی قابل قیاس نیست. اما کاملاً می توان دید که حداقل در قیمت و کیفیت نسبی راضی کنده هستند.
برندی مثل سامورایی ژاپن و نز طرح چینی این مدل ها هم در بازار وجود دارد.
علت اصلی این موضوع که طرح و برند مختلف از این ابزار در بازار زیاد است، را می توان، بازار پسندی آن ها دانست. نمونه های تایوانی حدود ۴۵۰ هزار تومان و انواع چینی نزدیک ۱۵۰ هزار تومان برای مصرف کننده قیمت دارند.

قیچی باغبانی فلکو

 

قیمت تیغه قیچی فیلکو ۲ در بازار

شاید یکی از دلایل اصلی در خرید مدل های مختلف از قیچی باغبانی فلکو اصل و سوئیسی این باشد که در صورت خرابی و کند شدن تیغه،می توان تیغه را عوض کرد. این گونه مجدداً انگار یک قیچی نو دارید که تا سال ها برای شما کار خواهد کرد. تیغه قیچی فیلکو ۲ و ۵ در بازار به سادگی در دسترس هست. قیمت تیغه در آذر ۱۴۰۱ فعلاً حدود ۶۰۰هزار تومان برای مصرف کننده می باشد.

اما همکارانی که توزیع و پخش دارند، می توانند با قیمت روز و تحفیف خورده این کالاهای وارداتی را تهیه کنند. البته با توجه به واردات با دلار آزاد باید بگوییم که قیمت ها واقعاً نوسانی و البته کمی بیش از حد تصور است. ولی به هر حال این مارک به دلیل داشتن کیفیت بالا خود به خود دارای قیمت بالایی هست.

برند های اروپایی مثل فیلکو و برندی مثل آرس مستقیم از کشورسازنده با توجه به تحریم های موجود خریداری نمی شود. معمولاً کشور ترکیه و عراق در این زمینه به تجار واردکننده کمک می کنند. البته چون محدودیت در واردات ابزار دستی مثل قیچی باغبانی داریم، واردات عمده و در حجم بالا میسر نمی باشد.

 

بهترین قیچی باغبانی فلکو موجود در بازار

قطعاً می دانید که مارک فیلکو تنها قیچی باغبانی ندارد. چاقوی پیوند، اره و ابزار دیگر هم در این مارک تولید شده است. اما متأسفانه به دلیل مسائل تحریمی و قیمت دلار شاید به ندرت همان قیچی و چاقوی آن را بتوانید در ایران تهیه کنید.

قیچی باغبانی فلکو تنوع مدل دارد. بهترین قیچی فلکو شاید فیلکو ۲، ۱۱ و ۱۳ باشد. اما در ایران فلکو ۲ و ۱۱ پر فروش هستند. در نظر داشته باشید که قیچی باغبانی فیلکو اصل سوئیسی است. اما برند های مختلف چینی و تایوانی یا حتی ژاپنی از روی آن تولید کرده اند. که همگی طرح حساب می شوند. قیمت قیچی باغبانی چینی این مدل هم شاید حتی ۱ دهم انواع اصل باشد. اما کیفیت هم بسیار ضعیف تر است.

در هر صورت اگر دنبال مارک های مرغوب بازار هستید فلکو یکی از معروف ترین و با سابقه ترین آن ها است. واردات رسمی هم ندارد.

نمایندگی قیچی فیلکو در ایران هم فعال نیست و وارات از طریق مرز ها غربی کشور انجام می شود.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − ده =