واردکننده چمن زن در انواع موتوری

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

واردکننده چمن زن در انواع موتوری
412

واردکننده چمن زن در انواع موتوری حتی انواع دستی و برقی را هم وارد می کند. زیرا می داند که نیاز بازار  مدل های مختلف می باشد. در این بین هر مدلی کارایی خاص خود را دارد.
کالاهایی که واردات دارند در کشور متعدد هستند. در موارد ابزارآلات باغبانی و فضای سبزی مثل انواع چمن زن هم وارداتی بودن طبیعی به نظر می رسد. اما این واردات می تواند مشکل آفرین باشد. زیرا قیمت دستگاه ها با قیمت ارز تغییر خواهد کرد.

واردکننده چمن زن خارجی ارزان

در حقیقت واردکننده چمن زن و دستگاه هایی مثل هواده ها و چوب بر ها می داند که بازار این روز های ایران تلاطم نوسانی و رکودی دارد. این یعنی این که علاوه بر وجود رقبا، نیاز بازار تغییر کرده و مارک هایی که کیفیت و قیمت بالا دارند شاید مشتری کمتری دارند. ارزان بودن قیمت یک گزینه برنده برای واردکننده و نمایندگی های پخش خواهد بود.
بد نیست بدانید در شرایط بی ثبات امروز ( سال ۹۷) گاهاً برای کاهش ضرر و زیان، واردکننده ها و فروشنده های عمده، فروش خود را می بندند.
انواع چمن زن موتوری کوچک را شاید کاربران خانگی هم استفاده کنند. اما مدل های با توان بالا برای سازمان ها، ارگان ها و شهرداری ها نیاز خواهد بود.
قیمت بالا و نوسانی گریبان گیر قطعات یدکی هم هست و ممکن است برای برخی مارک ها قطعات برای تعمیر پیدا نشود.

واردکننده چمن زن در ایران شرکت های معتبر و محدودی هستند. در ایران چمن زنی مثل گلف هم تولید می شود که بر روی شاسی ایرانی که طراحی مشابه انواع وارداتی دارد موتور لانسین چین می گذارند. این نوع برای زمین های متوسط مناسب است. قیمت خوبی هم دارد. قیمت چمن زن در ایران مانند سایر ادوات کشاورزی و فضای سبز نوسانی و بر حسب دلار و فصل و تعداد خرید است.

قیمت چمن زن برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =