پخش اره باغبانی آلتونا هرس دستی

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

پخش اره باغبانی آلتونا هرس دستی
408

پخش اره باغبانی آلتونا هرس دستی توسط وارد کننده این برند در ایران عمده انجام می شود.در نتیجه همکاران با میزان خرید خود می توانند تخفیف مناسب دریافت کنند.
در مورد برند آلتونا چه میدانید؟ آیا می دانید که تولید کدام کشور است؟

اولین موضوعی که شاید هر خریدار هوشمندی به دنبال آن است، این است که بداند تولید اره باغبانی آلتونا در کجا انجام می شود. به این ترتیب قطعاً می تواند به صورت نسبی در مورد کیفیت آن ها نتایجی به دست بیاورد.
برند آلتونا در اسپانیا تولید می شود و این مارک در سال ۹۷ تقریباً تنها چند سال دیگر به ۱۰۰ سالگی در تولید می رسد.
در بخش ابزارآلات باغبانی تولیدات آن محدود نشده و انواع ابزار صنعتی مثل تیغه، قیچ های ورق بر و نوار را هم تولید کرده است. که توانسته در بازار جهانی پخش موفقی را از آن خود کند.
می توان ۴۰ کشور جهان مثل ایران را نام برد که نمایندگی پخش این مارک اسپانیایی را دارند.

اره 30 سانت آلتونا

خرید عمده انواع اره هرس باغبانی آلتونا

اما در حوزه لوازم دستی کشاورزی برند آلتونا دارای ابزاری چون:

  • اره باغبانی تلسکوپی
  • قیچی باغبانی هرس
  • تبر

هم می باشد.
انواع مدل های اره باغبانی آلتونا که می توانید در بازار آن را خریداری نمایید هم عبارتند از:

  • اره آلتونا مدل REF-29612 که تیغه ای ثابت با طول ۱۷ سانت دارد. این مدل دارای اندازه کلی ۳۰ سانت می باشد. همچنین تیغه آن چپ و راست می برد. در دسته اره های دستی غلاف دار قرار می گیرد.
  • اره هرس ۲۹۶۱۲ آلتونا که این مدل بدون غلاف بوده و تیغه آن ۱۶ سانتی است.
  • اره میله ای تلسکوپی ۹۰۸۲۱ آلتونا که برای بریدن شاخه های مرتفع گزینه پیشنهادی می باشد.

خرید اره باغبانی به صورت عمده ،بسته به مارک می تواند در تعداد مختلف باشد. اما آن چه مسلم است،این است که اره های دستی ارزان قیمت و یا حتی انواع تولید شده در داخل که دست ساز هستند، به دلیل این که می توان تیغه ها را چندین بار تیز نمود، هم می توانند نیاز مصرف کننده ها را بر طرف کنند. کارتن های هر برندی می تواند در تعداد ۶۰ عدد یا بیشتر باشد.
اما مارک هایی مثل آلتونا عموماً در تعداد کمتر در کارتن جای می گیرند.

 

خرید اره باغبانی آلتونا برای کشاورزانی پیشنهاد می شود که کارشان  حرفه ای و مدوام است. در نتیجه کیفیت ابزار برای این افراد مهم تر از کیمیت آن و حتی قیمت خواهد بود. اما در هر صورت این برند قیمت بالایی دارد.

اره هرس آلتونا

 

 

فروش ویژه برای ابزار آلتونا

حتماً شما هم می دانید که برند آلتونا اسپانیا یکی از بهترین و باکیفیت ترین برند های اروپایی است که هنوز با وجود تحریم ها و افزایش بی رویه قیمت دلار و ارز، همچنان به ایران وارد می شود. توزیع خوبی هم دارد. بسیاری از مصرف کنندگان حرفه ای ابزار التونا را می پسندند. شاید تنها دلیل مردد شدن در زمان خرید آن قیمتش باشد. البته تقریباً برند های معروف اکنون در بازار بسیار گران شده اند.

وقتی یک قیچی شاخه زن تلسکوپی که کیفیت خوبی دارد و چینی است اکنون در آذر ۱۴۰۱ قیمت عمده بیش از ۷۰۰ هزار تومان دارد. قیمت های بیش از ۱.۵ میلیونی برندی مثل التونا زیاد بالا نیست.البته نا گفته نماند قیچی ارزان چینی هم داریم که کیفیت چندانی ندارند.

در مورد اره باغبانی هم همین گونه است. مارک هایی مانند آلتونا، ارس ژاپن، لایت و … قیمت بالای ۱ میلیون تومان در خرید عمده دارند. اما برای اره های ساده تولید داخل که کیفیت خوب دارند و یا اره های چینی سامورایی قیمت ها بسیار ارزان ترند. شرایط انتخاب مدل های مختلف بستگی به قیمت ها و نوع مشتریان شما در منطقه فعالیتی تان دارد.

گاهاً نمی توان قیمت های بالا را در برخی مناطق فروخت. در نتیجه باید دنبال اره های با کیفیت خوب و با نرخ مناسب و یا حتی ارزان باشیم.
پخش اره باغبانی آلتونا در مناطق شمال و غرب و مرکز کشور بیشتر رونق دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 6 =