خرید اینترنتی چمن زن برقی دوو

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

خرید اینترنتی چمن زن برقی دوو
268

خرید اینترنتی چمن زن برقی دوو با توجه به امکان دسترسی به مدل های مختلف از این دستگاه به نظر کار ساده و البته سریعی می آید. این در حالی است که مارک های مختلفی در بازار وجود دارد.

یکی از برند هایی که در بازار ادوات و ابزار کشاورزی و صنعتی شناخته شده است، دوو می باشد. شاید در نگاه اول به دلیل نامش گمان کنید، این مارک کره ای یا ژاپنی است.

اما متأسفانه در حال حاضر تنها مدل های طرح و چینی از آن در بازار وجود دارد.
شاید دلیل اصلی هم قیمت های مناسب تر انواع مارک چینی می باشد.
در بین ادوات و ماشین آلات فضای سبز، می توان انواع دستگگاه چمن زن را نام برد. البته ماشین چمن زن بسته به این که فضای شما چقدر باشد، تولید شده و در دسترس می باشد.

مثلاً خرید چمن زن برقی عموماً برای کار در ویلاها و نیز مساحت های کم انجام می شود.
خرید چمن زن برقی مزیت دیگری هم دارد که اصلی ترین این مزیت ها نداشتن سر و صدای زیاد است. برای همین مثلاً در بیمارستان ها و درمانگاه ها از این مدل بیشتر استفاده می شود.
چمن زن برقی با توجه به توان موتورش دارای کاربری و قیمت مختلفی است.
خرید چمن زن برقی ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ وات برای زمین های تا مساحت ۵۰۰ متر مربع و انواع ۱۶۰۰ الی ۱۸۰۰ وات برای زمین های بزرگتر و حداکثر تا ۸۰۰ متر مربع توصیه می شود.

چمن زن آینهل برقی

قیمت چمن زن دستی ارزان

اما قیمت چمن زن دستی ارزان چقدر است؟شاید با توجه به اینکه چمن زن دستی است و دارای قابلیت های محدودتری می باشد، انتظار این که ارزان تر هم باشد،منطقی باشد.

اما در سال های گذشته چمن زن دستی تالون چینی حدود ۶۰۰ هزار تومان قیمت داشت. این در حالی است که اکنون همان مدل چینی باید بیش از ۲.۵ میلیون خریداری شود.

در نتیجه اگر برندی مثل هسکوارنا سوئدی و یا جینگ دانمارک و یا آلکو آلمان را پیدا کردید، و قیمت های بیش از ۳.۵ میلیون تومان داشتند، برای شما نباید تعجب آور باشد.
این جا است که می گویید خرید چمن زن برقی مثل تاپ گاردن، ساتا که چینی هستند. کیفیت و کارایی بهتری از انواع دستی دارند، مقرون به صرفه تر است. زیرا همین رنج قیمت ها را دارا هستند.

قیمت چمن زن ها برای این بالا رفته که وارداتی هستند. از یک سو واردات کمی دارند. از سوی دیگر ارز آزاد بر آن ها اثر گذاشته است.
اکنون در ایران این دستگاه تولید نمی شود. در نتیجه همین میزان واردات هم به دلیل پوشش نیاز بازار است.

البته بد نیست بدانید که برخی از ارگان ها خوشبینانه می خواهند این دستگاه ها را ایرانی خریداری کنند. اما این موضوع فعلاً یک رویا است. با وجودی که توانایی و تخصص تولید در ایران فراهم است. حمایت های لازم از تولید کننده در این زمینه نمی شود.

چمن زن ارزان برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =