خرید علف زن بنزینی دو زمانه با ارسال رایگان

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

خرید علف زن بنزینی دو زمانه با ارسال رایگان
126

خرید علف زن بنزینی دو زمانه با ارسال رایگان و نیز انواع چهار زمانه در برخی از فصول که شرکت ها تخفیف و یا جشنواره می گذارند با سود بیشتر همراه خواهد بود.

خرید علف زن دو زمانه به چه کسانی پیشنهاد می شود؟ یکی از کارهایی که باید در زمان خرید کالاها داشته باشید این است که دستگاه و یا کالا با نیاز شما هماهنگی کامل داشته و حتی بیش از آن دارای عملکرد باشد. برای همین در خرید علف زن بنزینی هم باید نکات زیر را بررسی کنید.

اگر قرار است در باغ یا مزرعه مدت زمان زیادی را سپری کنید، انواع دو زمانه نمی تواند گزینه مناسبی باشد. زیرا موتور ۵۲ سی سی این نوع علف زن ها  می تواند الحاقی های مختلف مثل اره ، جمع کن، شخم زنی را داشته باشد. اما به دلیل داشتن ترکیب روغن و بنزین همزمان، در موتور فشار به موتور در کار با مدت زیاد بالا رفته و داغ می کند. در نتیجه نیاز به استراحت چند دقیقه ای حداقل نیم ساعتی بعد از هر یک تا دو ساعت کار دارد.

اما می توانید انواع چهار زمانه را بیشتر استفاده کنید و موتورش هم داغ نمیکند. با این تفاوت که الحاقی هایی مثل روتوری شخم زنی روی آن جواب نمی دهد. زیرا دور موتور انواع چهار زمانه ۳۵ سی سی است.

علف زن اکتیو دوچرخ

قیمت دستگاه علف زن دست دوم در بازار

شاید پس از انتخاب مدل علف زن برای خرید، قیمت ها را در مارک های مختلف بررسی کنید. هر چند قیمت علف زن اکنون در سال ۱۴۰۲ نزدیک ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای مصرف کنندگان است. اما قیمت مارک های معتبر در علفتراش کمتر از ۴.۵ میلیون تومان نیست. انواع ۴ زمانه حتی در مدل های چینی هم حدود ۳.۵ الی ۴ میلیون تومان قیمت دارند.

با این وجود برای خرید علف زن بنزینی در مارک های مختلف می توانید سراغ مدل های دست دوم برید. بعضاً برند های قدیمی و اورجینال باکیفیتی هم در بازار در سایت هایی مانند شیپور و دیوار یافت می شود. اما بد نیست بدانید که خرید کالاهای دست دوم نیازمند بررسی همه جانبه اجزای موتوری است. به خصوص برند های اورجینال ممکن است اگر خراب شوند امکان تعمیر نداشته باشد. زیرا نمی توان قطعات یدکی اورجینال بسیاری از آن ها را در بازار پیدا کرد.

قیمت مدل های دست دوم هم بسته به نیاز بازار و مدل و مارک و نظر خود دارنده دستگاه است. برای همین رنج مشخصی را نمی توان برای آن ها بیان کرد. لازم به ذکر است که در ادوات کشاورزی آرتان فقط دستگاه های نو عرضه می شود.

علف زن بنزینی باکیفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − سیزده =