خرید قیچی باغبانی تایوانی به قیمت روز

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

خرید قیچی باغبانی تایوانی به  قیمت روز
139

خرید قیچی باغبانی تایوانی به  قیمت روز  در حال حاضر در کشور با مارک های خاصی مثل بهکو و پرسیس میسر است. هر چند مارک های دیگر از این کشور هم در فروشگاه ها قبلاً پیدا می شد.

قیچی باغبانی تایوانی به این دلیل در ایران دارای طرفداران زیادی است که کیفیت متناسب با قیمت دارد. این موضوع سبب می شود تا هم کشاورزان و هم فروشندگان برای داشتن این مارک ها مشتاق تر باشند.

قیچی باغبانی در ایران تا قبل از سال ۹۸ از برند های زیر در دسترس بود.

کلاسیک

بهکو

داتیس

پرسیس

و….

اما در حال حاضر در بازار داتیس و کلاسیک کمتر از گذشته در دسترس می باشند و شاید اصلاً یافت نشود. زیرا واردکنندگان این برند ها دیگر واردات ندارد. علت عدم واردات هم ممنوعیت های دولت برای واردات ابزار دستی مثل اره و قیچی است که در ایران امکان تولید وجود دارد.

خوشبختانه برخی از کارگاه های تولیدی هستند که تولید قیچی را آغاز کرده اند و قیمت قیچی باغبانی ایرانی هم مناسب تر از انواع تایوانی است. اما خب بازار پسندی تایوانی ها با وجودی که گران ترند بیشتر است.

خرید قیچی باغ همچنین در کلیه مارک های ایرانی و خارجی با قیمت روز میسر است. پیشنهاد ما برای ابزار فروشان این است که خرید قیچی و اره را برای اواسط مرداد تا اواسط شهریور انجام دهند. زیرا در این بازه ثبات در قیمت ها وجود دارد. به دلیل رکودی که طی سال های اخیر  در این مدت در بازار حاکم است، قیمت های مناسب تری را می توان داشت.

در حالی که با نزدیک شدن به پاییز قیمت ها بالا می روند.

قیچی باغبانی آلمانی

قیمت قیچی باغبانی آلمانی و سایر مارک های موجود در بازار

قیمت قیچی باغبانی در بازار اکنون ایران یعنی سال ۱۴۰۲ که تعرفه های گمرک ، ارز ، تورم  و حمل و نقل و … افزایش داشته اند، تقریباً نسبت به سال گذشته ۲ الی ۳ برابر شده است. همین میزان تغییر را در اره باغبانی هم داریم. مثلاً قیمت قیچی برگر آلمان که تنها مارک آلمانی موجود در بازار است در انواع هرس نزدیک ۱ میلیون تومان و در انواع شاخه زن اکنون به بیش از ۳.۵ میلیون تومان رسیده است.

مارک های چینی از ۱۸۰ هزار تومان تا ۴۵۰ هزار تومان هستند. البته کیفیت چینی ها فرق دارد.

نمونه های تایوانی هم کمتر از ۳۵۰ هزار تومان در بازار نیست. قیچی تنوع مدل دارد. برای همین برای این که بتوانید کیفیت های بهتر را با تنوع خوب در فروشگاه خودتان داشته باشید بهتر است از هر مدل و مارکی با طیف قیمت ارزان تا گران در فروشگاه عرضه کنید.

این گونه با بررسی نیاز مشتری های خود خواهید توانست سود بهتری در فروش قیچی باغبانی داشته باشید.

قیچی باغبانی بهکو تایوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 8 =