انواع قیچی باغبانی ارس ژاپن با فروش عمده

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

انواع قیچی باغبانی ارس ژاپن با فروش عمده
590

انواع قیچی باغبانی ارس ژاپن با فروش عمده در این مرکز بر اساس مدل های مختلف موجود ارائه شده و دارای نرخ های مناسب و به روزی نسبت به بازار می باشد. البته در سال ۱۴۰۱ این برند واردات محدودی دارد و در نتیجه در این مرکز فروش تکی هم داریم.
هرس کردن کار لذت بخشی است، اگر از ابزار مناسب جهت این کار استفاده کنید که هم دستتان در اثر تعریق آسیب نبیند و هم این که شاخه پوست پوست نشود. زیرا این گونه آسیب ها برای پوست درختان، طول عمر شاخه را کاهش می دهد.
البته اگر مارک مناسب و ارگونومی را از قیچی باغبانی خرید نکنید، احتمال این که از دستتان لیز بخورد و یا در دست بچرخد و موجب آسیب گردد هم وجود دارد.
یکی از مارک هایی که تولید کشور ژاپن بوده و دارای طول عمر مناسب با طراحی ارگونومی و منحصر به فرد است، مارک ارس می باشد.

انواع قیچی باغبانی ارس

در مورد قیچی باغبانی ژاپنی خوش دستی و طول عمر یک مشخصه خواهد بود. انواع قیچی باغبانی ارس شامل مدل های زیر عموماً برای هرس سبک و سنگین استفاده می شود، و در سایز کوچک و البته انواع دسته بلند ارائه شده است.

  • قیچی باغبانی حرفه ای ارس ژاپن مدل – ARS 9 که دارای جنس فولاد پر کربن است و وزنی معادل با ۲۳۰ گرم دارد.
  • قیچی باغبانی ارس (۱۲۰ DX) که دارای دسته ای کاملاً قرمز رنگ می باشد.
  • قیچی باغبانی ارس ( EU – R120 )
  • قیچی باغبانی ارس (۱۲۰ EU)
  • قیچی سرشاخه زن lp225
  • قیچی سرشاخه زن lp 22m
  • قیچی سرشاخه زن lp 22l
  • قیچی باغبانی سر شاخه زن ارس lp 33s

جالب است بدانید که این مارک ژاپنی دارای انواع اره تاشو و نیز غلاف دار هم هست که هر فرد حرفه ای را به لحاظ کیفی شیفته خود می کند. البته قیمت قیچی باغبانی و اره های این برند ها در ایران ارزان نیست. ولی خب ارزش این را دارد که هزینه کنید و تا سال ها از عملکرد آن لذت ببرید.

اما در بازار انواع قیچی باغبانی ژاپنی از برند هایی مانند لایت و پیشتر ها سابوتن هم عرضه می شدند. اکنون تنها برند ژاپنی اورجینال شاید علاوه بر آرس همان لایت باشد.

قیچی ارس دسته گردان

فروش قیچی باغبانی ارس ژاپنی

برای فروش قیچی باغبانی ارس ژاپنی و سایر برند های موجود در بازار که وارداتی هستند، نمایندگی های انحصاری و فروشگاه های معتبر در کشور فعال هستند.
از روش خرید اینترنتی هم برای تهیه عمده و کارتنی انواع قیچی باغبانی می توانید استفاده کنید. که سرعت خرید تان را بالا می برد.
اما در مورد مارک های ژاپنی و اروپایی مثل فلکو و باهکو مدل های طرح تایوانی هم در فروشگاه ها وجود دارد که به لحاظ کیفی و قیمتی در سطح پائین تری از انواع اصل قرار دارند.

البته قیچی باغبانی دسته بلند ژاپن اصل از آرس در برخی از فروشگاه های معتبر با قیمت بسیار بالا و به ندرت عرضه می شود. همین لایت هم قیمتی بیش از ۳ میلیون تومان در مدل های دسته بلند دارد. با توجه به این که این برند های اورجینال نسبت به مارک های تایوانی و چینی قیمت چندین برابری دارند. کمتر کشاورزی سراغ آن ها می رود. شاید اکثر فروشندگان هم به فراخور سفارش هایی که از هرس کاران حرفه ای دارند آن را عرضه کنند.

قیمت قیچی ارس

قیمت قیچی باغبانی  آرس

خب پس از انتخاب انواع مدل نام برده شده از این قیچی باغبانی باید در مورد قیمت آن اندکی بیشتر بررسی کنید. همان گونه که در بخش های قبلی هم گفته شد این برند واردات انبوه ندارد. در نتیجه شاید دلیل اصلی در این موضوع که دارای قیمت بالاتر از حد نرمال است، همین میزان واردات باشد.

اما کیفیت و برند این نوع قیچی باغبانی دلیل اصلی در قیمت متفاوتش می باشد.

قیمت قیچی باغبانی ژاپنی آرس اکنون در سال ۱۴۰۱ برای مصرف کننده حداقل از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان آغاز می شود. البته در فصل هرس کاری این مبالغ بیشتر هم خواهد شد. چون فصل فروش همیشه افزایش قیمت را به همراه دارد.

قیمت قیچی باغبانی دسته بلند هم به هر حال گران هست. در برند های تایوانی که اکنون در سال ۱۴۰۲ به نزدیک ۱.۵ میلیون تومان رسیده است. برای برند های اورجینال هم طبیعی است که نمونه های قیچی شاخه زن دسته بلند یا شمشاد زن های این مارک ها، لاکچری باشند.

نکته دیگر در مورد این نوع قیچی ها این است که خوش دستی خاصی دارند. همین موضوع سبب می شود تا در کار های هرس طولانی مدت، کشاورز و باغدار خیالش از هر نظر آسوده باشد. زیرا به سادگی دچار خرابی نمی شود. در عین حال موجب زخم شدن دست کاربر هم نمی شود.

در بین مارک های با قیمت بالا فیلکو سوئیس و باهکو فرانسه هم وجود دارد. خوشبختانه برادران چینی با دیدن بازار پسندی این نوع برند ها، کپی را آغاز کرده اند. در بین برند های چینی هم مدل های مشابه با مدل ارس قیمت نسبتاً بالایی دارد. زیرا برند هایی که در چین معتبر تر هستند به تولید نمونه های طرح از این مارک پرداخته اند.

در حال حاضر برای خرید برند هایی که اصل و کپی دارند باید بیشتر دقت کنید. البته خوشبختانه چینی ها به سادگی ساخت چین بودن را در بسته بندی درج می کنند. برند های مرغوب هم از نظر کیفیت در ظاهر کاملاً با نوع چینی فرق دارند. در نتیجه علاوه بر خرید از مراکز معتبر خودتان هم تا حدود زیادی می توانید اصل و تقلبی بودن را متوجه شوید.

لازم است بدانید که قیمت قیچی باغبانی فیلکو ۱۱ و ۲ سوئیس در سال ۱۴۰۲ به نزدیکی های ۳ میلیون تومان رسید. این افزایش قیمت به دلیل دلار ۵۳ هزار تومانی است. اما خب وارداتشان هم کمتر شده است. به گونه ای که شاید کمتر در دسترس باشند.

قیچی هرس ارس

 

نمایندگی قیچی باغبانی آرس اصل ژاپن

اما آیا برند آرس در ایران دارای نمایندگی است؟ یکی از بهترین انواع قیچی باغبانی ژاپنی که می توان در ایران پیدا کرد آرس ژاپن است که همان طور که می دانید دارای قیمتی بیش از ۲ میلیون تومان در سال ۱۴۰۲ می باشد.

برای همین شاید خریداران خاص تری داشته باشد. مثل مارک فیلکو. اما داشتن نمایندگی برای این برند ها با توجه به عدم استقبال عموم از آن ها به دلیل قیمتشان در حال حاضر مقرون به صرفه نیست. برای همین نمایندگی ندارند. در نتیجه طبیعی است که گاهی تاجر وارد کننده این مدل ها را عرضه نکند و یا کمبود آن در بازار مشخص باشد.

قیچی باغبانی ars  به دلیل کیفیت دسته و تیغه یک برند عمری است. اما تیغه یدکی اش مثل فیلکو در بازار پیدا نمی شود. در نتیجه در شرایطی که نیاز به تیز کردن داشتید، حتماً از افراد متخصص استفاده کنید. قیچی هرس ژاپنی دیگر مثل سامورایی کمی قیمت مناسب تری دارند. اما خب شاید بتوان کمی اختلاف کیفیت را در آن ها مشاهده کرد. با این وجود بهترین برند های ژاپنی در ایران هستند. فروش عمده ابزار باغبانی در ادوات کشاورزی آرتان در برند های متنوع با قیمت روز بدون واسطه انجام می شود.

 

قیمت انواع قیچی باغبانی ژاپنی

خب علاوه بر قیچی آرس برند های دیگر از ژاپن هم در بازار ایران هست. قیچی هرس ژاپنی در برند هایی مانند لایت و سامورایی فروش خوبی در بین کشاورزان و هرس کاران حرفه ای دارند.

اما در نظر داشته باشید که بین این ها انتخاب بهترین قیچی باغبانی ژاپن شاید کمی سخت باشد. زیرا کیفیت این مارک ها بسیار بالا بوده و شرایط خوبی برای توزیع در کشور دارند.

خب قیمت انواع برند های نام برده شده هم بسته به مدل و برند فرق دارد.

اما لایت و آرس از سامورایی گران تر هستند. یکی از پر فروش ترین مدل های قیچی سامورایی ژاپنی اصل را می توان طرح فیلکو دانست که همراه با تیغه یدکی و بدون تیغه یدکی در بازار توزیع دارد. این مدل با تیغه یدکی در حال حاضر یعنی اسفند ۱۴۰۲ حدود ۶۵۰ هزار تومان برای مصرف کننده است.

اما مدل های دیگر هم در این بازار هست که قیمت بالای ۱ میلیون تومان دارند.

همچنین شاخه زن این برند ها را اگر بیابید که در ایران کمتر توزیع دارد قیمت بالایی خواهد داشت. اما شاخه زن های لایت ژاپن به دلیل داشتن نمایندگی واردکننده به سادگی در انواع دسته ثابت و تلسکوپی در دسترس هستند. مثلاً مدل ۱۱۶۳ لایت که دسته ای تلسکوپی دارد، نزدیک ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است. این قیمت ها برای برند های اروپایی اورجینال اصلاً تعجب برانگیز نیست. زیرا قیمت دلار در مقابل ریال گران شده است.

قیچی لایت ژاپن

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 10 =