سمپاش زنبه ای هوندا با قیمت ارزان

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

سمپاش زنبه ای هوندا با قیمت ارزان
293

سمپاش زنبه ای هوندا با قیمت ارزان در کجا توزیع می شود؟ آیا این مدل ها واقعاً ژاپنی هستند یا چینی ؟ در ادامه همراه با ما باشید تا با این نوع از سم پاش ها بیشتر آشنا شوید.

سمپاش زنبه ای هوندا یکی از انواع سم پاش هایی است که خوشبختانه در ایران هم مشتری زیاد دارد و هم تنوع توزیع را دارا است.
این که ارزان قیمت باشد کاملاً بستگی به قطعاتش دارد.

البته که هوندا اصل ژاپن به ندرت توزیع دارد. اغلب مدل های طرح هوندا و چینی هستند.
اما خب چینی درجه یک و دو دارد.
مثلاً پمپ را چینی بگذارید یا تایلندی لوشاک قیمت را به شدت متفاوت می کند.
لانس ساده باشد یا طرح ترک یا ترک اصلی قیمت را ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان تغییر می دهد.

حتی شیلنگ ۵ لایه یا سه لایه باشد هم در قیمت اثر دارد. اگر چینی یا کره ای یا ژاپنی باشد هم حدود ۷۵۰ هزار تومان اختلاف قیمت ایجاد می کند. قضیه به گونه است که واقعاً هر چقدر پول بدهی آش می خوری. اما این که کیفیت متناسب با قیمت باشد اهمیت بیشتری دارد. در نتیجه بهتر است از مراکز فروش معتبری مثل ادوات کشاورزی آرتان خرید کنید که می تواند مشاوره رایگاه هم برای خرید بدهد. اینتفاوت قیمت برای مدل های با موتور هوندا و پمپ۴۵بار همیشهوجود دارد. اما برای قیمت سمپاش زنبه ای روبین در بازار هم اختلاف قیمت وجود دارد.  مارک روبین با هوندا تفاوت زیادی در قیمت دارند. البته هر دو چینی هستند و موتور روبین ۵.۵ اسب است. در حالی که هوندا و طرح های هوندا ۷ یا ۷.۵ اسب هستند.

در نتیجه خریدتان هوشمندانه و ساده تر خواهد شد.

اما کاربرد سمپاش زنبه ای چیست؟ چون ما سمپاش فرغونی هم داریم که بنزینی و یا برقی می تواند باشد.
این مدل چه کاربری و تفاوت هایی با انواع فرغونی دارد؟ در بخش بعدی پاسخ خواهیم داد.

سمپاش موتوری زنبه ای

سمپاش زنبه ای چیست و چه کاربردی دارد؟

سمپاش زنبه ای هوندا یا هر مدل دیگر واقعاً چه کاربردی دارد؟ علت این که این نوع از سمپاش ها توزیع و تولید شدند چیست؟
شاید شما یک باغ دارید یا مزرعه اما می خواهید ادوات و ابزار خود را پس از استفاده جا به جا کنید.

این که بتوانید خودتان ساده این کار انجام دهید، مهم است. سمپاش زنبه ای ابعادی حدود ۹۰ در ۵۰ در ۴۰ دارد. این ابعاد کاملاً مناسب با ماشین هایی مثل پراید هم هست. در نتیجه می توانید راحت در صندلی عقب آن را جا داده و هر زمان نیاز دارید به باغ ببرید.
عدم داشتن چرخ و مخزن سبب شده تا ابعادی به مراتب مناسب تر از انواع فرغونی داشته باشند.

در مزراعی که جاده های کوهستانی دارند و یا می خواهید سمپاش را روی عقب وانت بگذارید و با یک مخزن ۱۰۰۰ لیتری کل زمین را سم پاشی کنید این مدل ها کارایی فوق العاده ای دارند.

در حقیقت سمپاش زنبه ای برای سمپاشی مرکزی تولید شد.
سمپاش زنبه ای هوندا ارزان است نست به انواعی که موتور روبین یا برقی دارد.
اما فروش و مشتری بیشتری هم دارد. چون راندمان کاری خوبی از خود نشان داده است. حتی انواع چینی اش.

سمپاش زنبه ای بنزینی

 

 

آیا موتور سمپاش زنبه ای هوندا تایلند در بازار موجود است؟

یکی از نیاز های مهم در ادوات کشاورزی این است که بتوان موتورآلات مورد نیاز را از برند های مرغوب با کیفیت جهانی تأمین نمود. اگر چه در بازار ایران برند های ژاپنی و کره ای برای موتور تک، پمپ و آبکش موجودی محدود دارد. اما نمی توان از این برند ها به کلیه کشاورزان توصیه نمود. زیرا به لحاظ قیمتی بسیار گران هستند.

اما یکی از مزیت های که می توان کیفیت و قیمت مناسب را خریداری کرد، تولید برند هایی مانند هوندا در کشور تایلند است. این نوع موتور سمپاش ها و یا پمپ های تایلندی کیفیت خوبی دارند و می توانند برای کشاورزان حرفه ای بسیار مورد توجه باشند. سمپاش زنبه ای هوندا یعنی موتور هوندا داشته باشد. اغلب برند ها چینی هستند. مثل مارک کلاسیک، یا یونیک. اما برند های تایلندی هوندا در پمپ مثل لوشانگ و هوندای تایلند به تعداد کم در بازار حضور دارد.

برای همین اگر به فروشگاه ها مراجعه کنید، می گویند باید برایتان سفارشی بیاوریم و قیمت در لحظه را به شما اعلام می کنند. زیرا این نوع مارک ها خاص پسند هستند.

 

قیمت و کیفیت سمپاش زنبه ای چینی

همان طور که می دانید بسیاری از ادوات و قطعات موجود در بازار ایران چند سالی است که چینی شده است. برخی از افراد جدا از این که کمتر دنبال خرید اجناس خاص هستند و یا اطلاعاتی از کالای مد نظر خود ندارد، گمان می کند که کالاهای ایرانی و یا مارک اروپایی همچنان به وفور در بازار هست. یا این که تولیدات داخل واقعاً صفر تا صد تولید ایران است. متأسفانه در ابزار و ادوات کشاورزی بسیاری کالاهای با مارک تولید ایران هم قطعات چینی است که سر هم شده و در ایران بسته بندی می شود.

در مورد سمپاش زنبه ای هم قطعاتی مثل موتور، پمپ، شیلنگ و لانس تنوع زیادی دارند. ارزان ترین مدل های موجود با قطعات چینی است. شاید کیفیت این قطعات زیاد نباشد. اما می تواند به دلیل ارزانی و کیفیت نسبی بازار پسندی لازم را داشته باشد. از طرفی تعمیر این نوع اجناس در ایران کم هزینه تر و ساده تر است. قیمت یک سمپاش زنبه ای در پایان سال ۱۴۰۱ با قطعات چینی اکنون نزدیک ۹ میلیون تومان است. وقتی حتی یک عدد لانس را از نوع چینی ۹۰ سانت معمولی به طرح ترک چینی تغییر دهید، قیمت حداقل ۳۰۰ هزار تومان بالاتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − چهار =