فروشگاه کولتیواتور کاما در اصفهان

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروشگاه کولتیواتور کاما در اصفهان
116

فروشگاه کولتیواتور کاما در اصفهان و سایر شهر های بزرگ مثل تهران و مشهد می تواند مدل های مختلف از این شخم زن معروف را با قیمت مناسب عرضه کند. اما گاهی ارائه برخی خدمات توسط فروشندگان سبب می شود تا خرید کشاورزان راحت تر انجام شود.

فروشگاه کولتیواتور کاما برند های دیگر را هم ممکن است عرضه کند. فقط به دلیل این که کاما با وجود داشتن کیفیت مناسب قیمت بالاتری نسبت به سایر برند ها دارد. در نتیجه برای متقاضیان با سطح اقتصادی مختلف مارک ها و مدل های مختلف را عرضه خواهد کرد.

کاما اورجینال هم موتور و هم گیربکسش حک کاما دارد، معمولاً در جعبه چوبی عرضه می شود و البته اغلب گازوئیلی است. این برند مدل های ۵، ۷ و ۹ و ۱۲ اسب دارد. البته که در کیفیت و متریال شاید در بازار یکه تاز باشد. اما مارک های دیگر با استفاده از موتور کاما و شاسی هایی که در ایران تولید شده برند های مرغوبی را ارائه می کنند.

در اصفهان، مشهد و تهران واردکنندگان بزرگ و توزیع کنندگانی هستند که این ادوات موتوری کشاورزی را ارائه می کنند و خوشبختانه امکان ارسال به سراسر کشور هم وجود دارد.

اما این که قیمت ها چگونه است نیاز به این دارد که با واحد های فروش در ارتباط باشید و قیمت های روز را دریافت کنید.

خرید کولتیواتور کوچک

لیست قیمت کولتیواتور کاما اورجینال

در نظر داشته باشید که برای خرید هوشمندانه به روز بودن بسیار مهم است درست است که برای آماده سازی خاک عموماً در پائیز و زمستان اقدام می شود. اما برای خرید حتماً لازم نیست در همین زمان اقدام کنید. اتفاقاً چند ساله اخیر با توجه به آنالیز بازار بهترین زمان برای خرید این تیلر کشاورزی این است که در تابستان به ویژه تیر و مرداد ماه اقدام نمایید.

شرایط خرید هم در اغلب برند ها بهتر می شود.

حتی کاما اورجینال هم با وجود وارداتی بودن متناسب با قیمت ارز می تواند ارزان تر در اختیار شما قرار گیرد.

لیست قیمت تیلر کولتیواتور اغلب برای نمایندگان و فروشگاه ها با درصد مناسبی عرضه می گردد. برای مصرف کنندگان هر فروشگاهی با توجه به قیمت خرید و هزینه هایی که داشته قیمت اعلام می کند.

اکنون در مهر ماه ۱۴۰۲ در فروشگاه کولتیواتور کاما قیمت های روز به صورت زیر می باشد.

۱۲ اب دیزلی ۳۴ میلیون تومان

۱۰ اسب ۳۳ میلیون.

۷ اسب ۳۲ میلیون تومان

البته ۵ اسب این مارک هم به دلیل داشتن متقاضی زیاد خیلی زود در اغلب فروشگاه ها تمام می شود. برای همین طبیعی است که برای پیدا کردن قیمت آن کمی بیشتر جستجو کنید. ولی فعلاً حدود ۳۰ میلیون تومان است.

کولتیواتور به همراه تریلی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 18 =