کولتیواتور شخم زن دیزلی با قیمت رقابتی

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

کولتیواتور شخم زن دیزلی با قیمت رقابتی
171

کولتیواتور شخم زن دیزلی با قیمت رقابتی می تواند برای کار های سبک تا متوسط پیشنهاد شود این دستگاه ها قابلیت نصب سمپاش و یا گاری هم دارند. برای همین بسیار کابردی در کشاورزی هستند.

 

قیمت کولتیواتور دیزلی در بازار چقدر است؟ یکی از دلایلی که شما بین انواع مارک و مدل های موجود در بازار دستگاه خاصی را انتخاب می کنید شاید قیمت باشد.
قیمت تیلر شخم زنی در بازار به موارد مختلفی بستگی دارد.
مثلاً مارک تیلر
یا این که تعداد خرید شما چقدر است؟

چه زمانی اقدام به خرید کرده اید؟ هر چند هر سال قیمت ادوات و ابزار بیش از سال های قبل است، اما با این وجود بر اساس برخی تجربه ها در ماه خرداد و تیر برخی برند ها با قیمت بسیار ارزان تر از پیک فروش شان در سال قبل عرضه دارند.

شاید دلیل اصلی این موضوع این است که می خواهند انبار را برای کالاهای جدید باز کنند.
شاید سیاست مالی و تأمین ارزی این کارخانه ها و شرکت ها این است. اما هوشیاری در مورد خرید به موقع برای همکاران می تواند کمک کند تا حاشیه سود تان در طی سال و ماه های بعد که پیک فروش است بهتر شود.

تیلر شخم زنی در انواع بنزینی همیشه ارزان تر از انواع دیزلی بوده است. اما مدل های دیزلی هم دارای تفاوت در قیمت هستند.
برای همین باید در نظر داشته باشید که حجم کارتان چقدر است و کمی هم آینده نگری کنید.

کولتیواتور اگرو

 

انواع تیلر شخم زنی دیزلی موجود در بازار

قیمت انواع کولتیواتور شخم زنی دیزلی به شرح زیر می تواند در تابستان ۱۴۰۲ باشد. دریافت قیمت و موجودی روز را از واحد فروش می توانید در هر زمانی داشته باشید.
تیلر شخم زنی ۵ اسب که برند های مختلف آن را دارند. دستگاهی نسبتاً کوچک با وزن مناسب برای کار های سبک تا ۲ هکتار. قیمت این مدل از ۲۴ میلیون تومان برند اگرو شروع می شود تا ۲۸ میلیون تومان کولتیواتور کاما اورجینال خواهد بود.

تیلر شخم زنی ۷ اسب که شاید مصارف عمومی تر دارد. می توانید مساحت های متوسط را با کمک آن شخم زنی کنید .
کولتیواتور شخم زنی دیزلی قدرت بیشتری در زمین های سفت و شیب دار دارد و در نتیجه این مدل آن بریا مساحت های تا ۵ هکتار هم جواب می دهد.

انواع تیلر ۹ و ۱۲اسب که وزن و ابعاد کار بزرگتری دارد. دستگاهی هایی غول پیکر که برای کارهای حرفه ای نیاز می شود. اما شما به عنوان کاربر باید توان جسمی به حرکت در آوردن آن را داشته باشید. قیمت تیلر های ۹ و ۱۲اسب بیش از ۳۷ میلیون تومان است.
در این دستگاه ها تیغه ها به جای چرخ خواهند بود. و همزمانی تیغه و چرخ را نداریم.

اما تیلر یا تراکتور دو چرخ روتوری در عقب دستگاه و هم زمان با وجود چرخ ها قابل استقاده می باشد.

قیمت کولتیواتور دروگر

 

قیمت دستگاه شخم زن بنزینی در ایران

خب یکی از پر فروش ترین مدل های تیلر کشاورزی را می توان شخم زن نامید. تیلر کولتیواتور شخم زن در انواع بنزینی دارای کیفیت خوبی است که بعضاً در بازار در اواخر پائیز تا پایان زمستان این مدل کمیاب هم می شود. البته در انواع گیربکسی بهتر است از انواع بنزینی بخرید. نمونه های هندلی شاید ارزان تر باشند، اما پیشنهاد نمی شود. حتی در تیلر های دیزلی هم انواع هندلی قیمت ارزان تری دارند. اما از ۷ اسب به بالا فقط مدل های استارتی پیشنهاد می شود. زیرا راحت تر استارت می خورد و راه اندازی راحت تری دارند.

قیمت شخم زن بنزینی زمانی بسیار مناسب بود. البته آن زمان کلاً تورم چندانی در بازار نداشتیم.

با این وجود اکنون در پائیز ۱۴۰۲ نسبت به زمان مشابه در بازار سال ۱۴۰۱ قیمت پائین تر است. فقط به دلیل این که قیمت دلار سال گذشته تا اردیبهشت امسال تا ۶۰ هزار تومان هم رسید. ما بعد از آن دلار روند نزولی و با ثباتی پیدا کرد. اکنون در رنج ۵۰ هزار تومان است. به همان نسبت هم قیمت ها پائین آمده است. اما فقط نسبت به سال گذشته در مدت مشابه . وگرنه کلاً همه قیمت ها طی چند سال اخیر افزایش داشته اند. اکنون قیمت انواع بنزینی از ۱۵.۵ میلیون تومان آغاز و تا نزدیک ۲۰ میلیون در برند های قدیمی تر در بازار می رسد.

تیلر کولتیواتور بنزینی

 

لیست قیمت تیلر شخم زن به روز

خب همان طور که میدانید و قبلاً هم گفته شد قیمت انواع کولتیواتور گازوئیلی از انواع بنزینی که در بخش قبلی بیان شده بالاتر است.

این در حالی است که تیلر شخم زن های بنزینی را باید برای باغ های کوچک و خاک نرم استفاده کرد. در نظر داشته باشید که قیمت شخم زن دیزلی اکنون در پایان سال ۱۴۰۲ بسته به مارک نسبت به ماه آبان و آذر بسیار تغییر داشته است.

در ماه اخیر قیمت دلار به ۶۰ هزار تومان رسید. این در حالی است که دو سه ماه پیش قیمت دلار حدود ۴۹ الی ۵۳ هزار تومان بود و در نتیجه شرایط به گونه ای پیش رفته قیمت های افزایشی را شاهد هستیم. البته فصل فروش ادوات کشاوری هم می باشد.

قیمت کولتیواتور کاما دیزلی ۵ اسب حدود ۲۴ میلیون تومان بود و ۷ اسب آن به حدود ۳۵ میلیون تومان رسیده است. برند هایی مثل اگرو هم که با هم نوسانی تغییر قیمت دارند.

برای همین برای دریافت لیست قیمت دستگاه کولتیواتور گازوئیلی و بنزینی بهتر است با واحد فروش در ارتباط باشید و قیمت روز دریافت کنید. در عین حال دیگر کمتر شرایطی و اقساطی هم ارائه می گردد.

قیمت کولتیواتور دیزلی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 13 =