فروش انواع علفتراش با شرایط ویژه

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروش انواع علفتراش با شرایط ویژه
11

فروش انواع علفتراش با شرایط ویژه معمولاً از اسفند ماه آغاز می شود. این ادوات موتوری در تابستان مصرف زیادی در باغ و مزرعه دارد. برای همین هر باغداری باید مدلی از آن را داشته باشد.

علفتراش در مدل های دوشی و پشتی در بازار در مارک های مختلف وجود دارد. هر چند هر سال تورم و تحریم ها سبب می شود تا مارک های معتبر تر کمتر روانه بازار شوند. اما برند های جدید و تازه وارد با قیمت مناسب همچنان می توانند در فروشگاه ها توزیع گردند.

نکته ای که وجود دارد این است که علف زن های معتبر گران تر و با کیفیت هستند. اما حتی اگر برند اورجینال را هم بخرید پس از مدتی هر چند طولانی دنبال قطعات یدکی و تعمیر خواهید رفت. این جا چالش اصلی شروع می شود. قطعاتش پیدا نمی شود، یا بسیار گران است و یا تعمیرکار ماهر برای تعمیر دستگاه در دسترس نیست.

در هر صورت با توجه به شرایط داشتن و خرید علف زن چینی گزینه مناسب تری به نظر می رسد.

فروش انواع علفتراش در بازار سراسر کشور توسط همکاران انجام می شود. اما انواع دوشی کمی پر فروش تر از نمونه های پشتی و چرخ دار هستند. در بخش بعدی در مورد قیمت ها بیشتر توضیح خواهیم داد.

دستگاه علف زن ارزان

قیمت علف زن دستی دوشی و پشتی

خب قیمت علف زن می تواند در بازار با توجه به نکاتی که در بخش قبل اعلام شد متفاوت باشد. یک برند معروف یا اورجینال با توجه به دلار ۶۵ هزار تومانی قیمتی بیش از برند های چینی دارد. برند های چینی که در سال های نه چندان دور نزدیک ۱.۵ میلیون تومان بودند، اکنون به بیش از ۳ میلیون تومان رسیده اند.

اما خب قطعات یدکی انواع چینی در بازار به وفور یافت می شود.

مثلاً علف زن توکیو چینی است و ۵۲ سی سی می باشد. اکنون ۳ میلیون و ۵۰۰ برای مصرف کننده است.

برند هایی مانند اکتیو و کنزاکس و رونیکس هم چینی هستند. اما چینی مارک هستند که قیمت های بیش از ۴ میلیون تومانی دارند. فروش انواع علفتراش در این مرکز به صورت عمده و تک بوده و می توانید به روز قیمت ها را دریافت کنید.

در مصرف کننده هم به دلیل واسط کمتر قیمت ها ارزان تر از فروشگاه های شهرتان است. اما خب ارسال از تهران، مشهد و اصفهان بوده و شامل هزینه کرایه می شود.  موضوع کرایه هم بسته به قیمت مصوب باربری ها و قیمت بنزین است. برای همین در نظر داشته باشید که قیمت علف زن دستی در انواع مختلف درب انبار فروشنده اعلام می شود و کرایه را باید جدا لحاظ کنید.

علف زن بنزینی کوله پشتی کنزاکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 11 =