فروش علف زن در مشهد با قیمت ویژه

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروش علف زن در مشهد با قیمت ویژه
43

فروش علف زن در مشهد با قیمت ویژه برای مصرف کنندگان و نیز توزیع کنندگان ادوات و ابزار باغبانی می تواند سودآور باشد. در این شهر صنعتی واردکنندگان و شرکت های تولیدی خوبی فعال هستند که قیمت هایشان بعضاً از تهران هم مناسب تر است.

علف زن یک دستگاه خاص و کاربردی در باغبانی و کشاورزی است که حتی اگر زمین زراعی هم دارید این دستگاه برای کارهای محدود به کارتان می آید. یکی از دلایل برای خرید علف زن وجود دارد این است که این دستگاه دارای کاربری های مختلف است.

مثلاً می توانید درو کردن در ابعاد محدود را با این دستگاه انجام دهید. دیگر نیاز به داس های دستی نیست. یا شخم زدن در پای درختان و جاهایی که نه تراکتور و نه کولتیواتور می تواند راه پیدا کند با این دستگاه به سادگی انجام می شود.

بد نیست بدانید که علف زن ها در اصل کارشان زدن علف های هرز درخچه ای یا علفی است که با سم زدن از بین نرفته و دائم در حال رشد کردن هستند.

اما باید بدانید که مدل های مختلف  کیفیت های متنوع از این دستگاه در بازار هست. در نتجه می توانید متناسب با نیازتان آن را خریداری کنید. فروش علف زن در مشهد و سایر شهر هایی که کشاورزی قوی دارند بسیار پر رونق است.

در نظر داشته باشید که علف زن ها در اکثر مارک ها چینی هستند و برند اورجینال در بازار نداریم.

علف زن اکتیو دوچرخ

قیمت علف زن بنزینی چقدر است؟

خب همان طور که در بالا هم اشاره شد فروش علف زن در مشهد به عنوان یکی از قطب های کشاورزی ایران با قیمت های مناسبی ممکن است.

در حال حاضر در بهمن ماه ۱۴۰۲ که قیمت دلار در رنج ۵۵ هزار تومان است. اغلب کالاها دچار افزایش قیمت چشم گیری شده اند.

مثلاً ارزان ترین علف زن بنزینی در سال ها و ماه های گذشته حدود ۲.۵ میلیون تومان در انواع دو زمانه بود. اما اکنون کمتر از ۳ میلیون تومان برای همکار برندی نداریم. مگر برند های متفرقه ای که جدید وارد شوند. البته خب قطعاً کیفیت های کمی هم خواهند داشت.

قیمت علف زن بنزینی در انواع دوشی مناسب ترین حالت است. انواع چهار زمانه که روغن و بنزینی از هم جدا هستند به دلیل مکانیزم عملکرد و داشتن قطعات بیشتر و متفاوت بالاتر از انواع دو زمانه است

انواع چهار زمانه کمتر از ۵.۵ میلیون تومان نیستند.

علف زن بنزینی هوندا تایلند از باکیفیت ترین مدل های علفتراش در بازار است که اگر تایلندی اش را پیدا کنید، می توانید به عنوان دستگاهی عمری از آن استفاده کنید. اما مارک های چینی مثل ds هم بسیار مرغوب هستند.

علف زن بنزینی دوشی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =