فروش علف زن دوشی هوندا تایلندی با حک

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروش علف زن دوشی هوندا تایلندی با حک
114

فروش علف زن دوشی هوندا تایلندی با حک فابریک بر روی موتور و سیلندر می تواند برای افراد حرفه ای که دنبال خرید علفتراش باکیفیت هستند گزینه اصلی باشد. اما این مدل ها نوع پشتی هم دارند.

درست است که هوندا یک شرکت قوی در حوزه انواع موتور آلات در ژاپن می باشد. اما در کشور های مختلف مثل تایلند و چین دارای شعبه می باشد. برخی از کالاهای این برند در چین با نام های مختلف و از روی آن کپی برداری شده اند.

این نوع کالاهای چینی به دلیل کیفیت کمتر با قیمت مناسب تر در کشور هایی مانند ایران که اغلب کالای اورجینال کمتر در آن توزیع شده است، فروش خوبی دارند. علف زن دوشی هوندا یکی از پر طرفدار ترین انواع علفتراش می باشد.

 

این مارک هم دوشی هم پشتی دارد و چهار زمانه می باشد. مزیت خرید علفتراش چهار زمانه این است که به دلیل عدم ترکیب روغن و بنزین، هوا را کمتر آلوده می کند. البته که خرابی کمتری هم در کار طولانی مدت دارد و در نتیجه دائم در صف تعمیرگاه نیست.

 

با این وجود فروش علف زن دوشی هوندا و نیز مدل های پشتی آن معمولاً با قیمت های بالاتر از انواع دو زمانه میسر است.

دستگاه علف زن ارزان

قیمت علف زن هوندا اصلی ژاپن

همان گونه که می دانید کالاهای ژاپنی در بازار ایران به ندرت پیدا می شوند. اگر هم اصل آن را پیدا کنید بسیار گران می باشد. برای علف زن هوندا هم اصل ژاپنی در بازار نیست. اما مدل های تایلندی را با نام اصل در بازار توزیع می کنند. برای قیمت علفتراش هوندا با حک فابریک کارخانه می توان در سال ۱۴۰۲ قیمتی حدود ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را بیان کرد. این قیمت هم برای دوشی هم پشتی است. شاید اختلاف قیمت حدود ۲۰۰ هزار تومان هم در برخی از فروشگاه ها داشته باشد.

اما برند های چینی یا حتی مارک هایی که مونتاژ ایران هستند و طرح هوندا تولید شده اند، قیمت مناسب تری دارند. به همان اندازه هم کیفیت کاری شان کمتر است. البته شاید به دلیل همین قیمت بیشتر نسبت به انواع مدل های دو زمانه باشد که فقط کشاورزان حرفه ای سراغ آن می روند.

در حالی که علف زن دو زمانه هم ارزان تر است و هم اگر خراب شد راحت و ارزان تر تعمیر می شود.

به هر حال برای خرید علف زن هم باید سراغ مشاوره با افراد متخصص و دارنده این نوع دستگاه ها بروید. هم فروشندگان و هم کشاورزانی که سال ها است با این نوع دستگاه ها کار می کنند می توانند با در نظر گرفتن شرایط شما و مزایا و معایب هر مدل، مدل مناسب شما را عرضه کنند.

علف زن چند کاره بنزینی

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + سیزده =