فروش قیچی باغبانی هرس التونا

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروش قیچی باغبانی هرس التونا
430

فروش قیچی باغبانی هرس التونا اسپانیا، فلکو سوئیس و باهکو فرانسه به دلیل این که دارای نمایندگی مجاز در کشور هستند در سراسر کشور به خوبی انجام می شود.البته التونا بیش از دو برند دیگر توزیع گسترده دارد. با این وجود قیمت ارزانی هم ندارند.

در حقیقت کار هرس کردن را باید در زمانی که درختان به خواب زمستانی رفته اند و هنوز بیدار نشده اند انجام داد. اما نه این که دمای هوای خیلی پائین باشد، در واقع دمای مناسب این کار در سردترین حالت ۵ درجه سانتی گراد است.

اما بریدن شاخه های خشکی که اضافی هستند و مانع از رشد مناسب گیاه می شوند، بدون این که به سایر قسمت های شاخه آسیب برسد، توسط اره و یا قیچی باغبانی انجام می شود که دنده های تیز دارند.
این دندانه ها و تیغه های تیز برش را سریع کرده و به قسمت های دیگر شاخه آسیب نمی زند. این موضوع در ترمیم سریع و بهتر شاخه هرس شده هم اثر گذار است.
اما یکی از انواع برند هایی که قیچی باغبانی هرس دارد، برند التونا می باشد، که در ادامه برخی مدل از قیچی باغبانی هرس این مارک را معرفی خواهیم کرد.

قدرت برش سریع و البته این که تیغه و دسته دارای دوام و کیفیت باشند در هر برندی درجه ای دارد که برای التونا از درجه A می باشد.

فروش قیچی آلتونا

انواع قیچی باغبانی هرس التونا

معمولاً قیچی باغبانی هرس در تمامی مارک ها از اندازه کوچکی برخوردار است، این یعنی این که وزن کمی دارد و حتی در برخی مدل ها می توان متناسب با اندازه قطر شاخه ها باز و بسته شدن تیغه را کنترل نمود.

  • اولین مدل و شاید پر فروش ترین مدل از قیچی هرس باغبانی التونا مدل ۷۴۱ است که تیغه اش از فولاد بوده و روکش دارد. این مدل قابلیت تیز شدن تیغه داشته و البته تیغه می تواند عوض هم بشود.در نتیجه مشخص است که چرا در کشور با اقبال عمومی مواجه شده است.

 

  • قیچی هرس ۹۵۰۰ با اندازه ۱۸ سانت که البته بیشتر به منظور میوه چینی استفاده می شود.
  • قیچی مدل ۱۲۹۰ و مدل ۱۲۶۱ هم برای میوه چینی از این مارک وجود دارد.
  • قیچی هرس آلتونا Altuna J473 که این مدل از انواع دسته بلند برای هرس شاخه های خارج از دسترس است.

قیچی باغ آلتونا

 

قیمت قیچی باغبانی در هر مدل هم فرق دارد.نه به دلیل تفاوت در کیفیت متریال به کار رفته در آن ها، بلکه به دلیل مشخصات خاص تیغه و دسته در هر مدل.

فروشگاه انواع قیچی باغبانی هرس

فروشگاه انواع قیچی باغبانی هرس کجا است؟ آیا همه مارک های معتبر در کل فروشگاه ها توزیع و پخش دارند؟
قیچی باغبانی هرس از مارک های خاص مثل التونا، و مارک های دیگری چون: برگر آلمان، باهکو فرانسه، و فلکو عموماً به دلیل داشتن نمایندگی و البته قیمت های بالا نسبت به سایر مارک های معمولی موجود در فروشگاه ها شاید در همه مراکز فروش ابزارآلات باغبانی در دسترس نباشند.

 

در نتیجه خرید این مارک ها را از فروشگاه های مجاز و حتی اینترنتی وابسته به نمایندگی ها می توانید انجام دهید.

در نظر داشته باشید که این برند ها با دلار دولتی واردات ندارند و تا حدودی می توان تغییرات قیمت آن ها را به دلیل تعرفه های گمرک و ارزی نام برد که نوسانی است.

 

قیچی دسته گردان آلتونا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =