قیمت انواع کولتیواتور کاما در فروش ویژه

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت انواع کولتیواتور کاما در فروش ویژه
15

قیمت انواع کولتیواتور کاما در فروش ویژه توسط توزیع کنندگان عمده می تواند مناسب باشد. این در حالی است که این برند در مدل های مختلف در بازار عرضه شده و اورجینال آن با مدل های مشابه فرق دارد.

خب یکی از برند های معتبر در حوزه انواع کولتیواتور باغی و کشاورزی را می  توان کاما نامید. این برند اصلاً اروپایی و یا ژاپنی نیست. بلکه چینی است. اما دارای درجه کیفیت بالایی است. این که گفته می شود اورجینال باید دارای چند مشخصه باشد. هم مارک  موتور و هم گیربکس از برند کاما است و بر روی آن ها حک شده است. با این حال برخی از شرکت های چینی و برخی تولیدات داخل با گیربکس خودشان از موتور کاما استفاده می کنند. این نوع تیلر ها را تیلر های با موتور کاما و نه اورجینال می نامند.

البته که بخش بزرگی از کیفیت و راندمان و طول عمر این دستگاه برای موتور است. اما شاسی و گیربکس هم عامل مهمی در انتقال نیرو به چرخ ها است. برای همین کامای اورجینال همچنان کیفیت بالاتری نسبت به مدل های مشابه موتور کاما دارد.

همچنین در نظر داشته باشید که کامای اورجینال عموماً در بسته بندی چوبی عرضه می شود.

اما در مورد قیمت این نوع تیلر ها در بخش بعدی بررسی خواهیم داشت.

تیلر کولتیواتور بنزینی

 

لیست قیمت انواع کولتیواتور کاما

یکی از مواردی که باید در نظر داشت این است که قیمت انواع کولتیواتور بر اساس برند و مدل با هم فرق هایی دارد.

انواع کولتیواتور کاما معمولاً دیزلی هستند. ۵ ، ۷، ۹ و ۱۲ اسب دارند. این عدد توان موتور و در کنار آن ابعاد و وزن دستگاه را نشان می دهد. خود به خود برای استفاده از موتور قوی تر باید شاسی و گیربکس قوی تر و سنگین تری استفاده شود. ابعاد دستگاه هم بیشتر می شود. برای همین توان های مختلف برای حجم کاری متفاوت کارایی دارند.

قیمت کولتیواتور کاما اورجینال در مدل ۵ اسب از ارزان ترین مدل های کاما است. این مدل در سال ۱۴۰۳ به نزدیک ۲۵ میلیون تومان رسیده است. مدل ۷ اسب آن هم ۳۵ میلیون تومان است.

اما در نظر داشته باشیید که انواع ۱۲ اسب و ۹ اسب آن جزو گران ترین مدل هایی است که در بازار  می توان از این دستگاه یافت.

اما انواعی که تنها موتور کاما دارند قیمت مناسب تری دارند. اختلاف قیمت شان چیزی بین ۲ تا ۵ میلیون تومان بسته به مدل می رسد.

همچنین تعداد خرید و نحوه تسویه در قیمت ها موثر است. در نظر داشته باشید که قیمت انواع کولتیواتور با شاسی های دیگر که اورجینال نیستند قطعاً باید ارزان تر باشد. اما خب تا حدودی می تواند مشتری پسند باشند.

قیمت کولتیواتور دیزلی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − چهار =