قیمت علف زن چهار کاره در بازار

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت علف زن چهار کاره در بازار
12

قیمت علف زن چهار کاره در بازار امروز چقدر است؟ علاوه بر قیمت باید دنبال کاربری این نوع دستگاه ها هم بود که چه کاربری ها و امکاناتی دارند. در این مقاله این موارد را بررسی خواهیم کرد.

اگر برای از بین بردن علف های هرز در باغ تان نیاز به دستگاهی دارید که در هر جایی از باغ بتواند کار کند،حتماً سراغ انواع علف زن بروید. این دستگاه کاربرد های مختلفی دارد که خوشبختانه در تنوع مارک و مدل هم در بازار هست. در انواع مختلف در حال حاضر از نظر قدرت موتور در انواع دو زمانه ۴۳ سی سی و ۵۲ سی سی عرضه شده است. این در حالی است که مدل های چهار زمانه هوندایی هم در بازار با موتور gx35 عرضه خوبی دارند.

این تنوع نشان می دهد که هر چیزی را اراده کنید و نیاز داشته باشید می توانید بخرید. اما خب انتخاب گاهی سخت می شود. مثلاً نمی دانید علف زن چهار کاره چه کاربری هایی دارد؟  به طور کلی همه علف زن ها کارایی متنوعی دارند. از بین علف های هرز در انواع چمنی تا درخچه ای تا درو کردن، شخم زدن و هرس کردن.

انواع چهارکاره دارای الحاقی هایی هست که این امور را انجام میدهد. با این وجود در هیچ مارکی روتوری شخم زنی وجود ندارد. برای همین این الحاقی ها مجزا عرضه شده اند.

انواع علف زن

قیمت علف زن تکی و عمده

خب برای قیمت علف زن در انواع مختلف مارک و مدل موثر است.

اما در نظر داشته باشید که علف زن ها معمولاً دارای توپی نخ و تیغه علف زنی دو پر یا چهل پر هستند.

با این وجود برای الحاقی ها مثل کاتر، اگر در انواع چهارکاره باشند نیاز به هزینه مجدد نیست. ولی در بازار هم جداگانه هست و می توانید دستگاه علف زن خود را مجز کنید.

قیمت علف زن در بازار برای مصرف کننده حدود ۳.۵ میلیون تومان در ارزان ترین حالت دو زمانه دوشی است. از برند های چینی متفرقه که خب البته کیفیت خوبی هم داشته و می توانید در کارهای خود در باغ و زمین از آن استفاده کنید. اما نرخ برند ها بیشتر است.

به گونه ای که اگر اورجینال باشند، برای مصرف کننده تا ۱۰ میلیون تومان هم می رسند. اگر اما اگر کپی باشند حدود ۶ الی ۸ میلیون تومان عرضه می شوند. قیمت علف زن چهار کاره هم که برند های معتبری مثل هیوندا آن را عرضه می کنند از ۱۰.۵ میلیون تومان آغاز می شود.

این مدل ها الحاقی شمشادزن و اره همراه خود دارند.برای الحاقی جمع کن و شخم زنی به هر حال مجزا باید هزینه کنید. در ایران نمی توان به دلیل نوسانات قیمتی لیست قیمتی برای مدت طولانی ارائه کرد. اما به روز می توانید از واحد فروش مدل های موجود را دریافت و انتخاب کنید.

علف زن بنزینی باکیفیت

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =