قیمت کولتیواتور دیزلی استارتی در اصفهان

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت کولتیواتور دیزلی استارتی در اصفهان
239

قیمت کولتیواتور دیزلی استارتی در اصفهان هم مانند سایر شهر های بزرگ می تواند به روز و بر اساس برند های مختلف اعلام شود. یکی از بزرگ ترین دلایلی که می توان به عنوان عامل تصمیم برای خرید مارکی در نظر گرفت هم همین قیمت ها است.

در مورد کولتیواتور دیزلی باید چند موضوع را بررسی کنیم. اول این که قدرت موتور چقدر می تواند باشد. انواع دیزلی که سوخت گازوئیلی دارد، قدرت موتور ۵، ۷ و ۱۰ و ۱۲ اسب می تواند داشته باشد.

ابعاد این گونه دستگاه ها هم در انواع کوچک ۵ اسب با داشتن ۲۴ عدد تیغه مناسب برای زمین های کوچک می باشد. و کاربر به سادگی می تواند آن را به حرکت در بیاورد.

هر چقدر موتور دارای قدرت بیشتر باشد، هم اندازه و هم وزن دستگاه بیشتر میشود.

به گونه ای که کولتیواتور ۱۲ اسب عموماً کار را برای کارگران سخت می کند. و سنگین است. در نتیجه متناسب با توانایی جسمی تان هم باید این دستگاه را خریداری کنید.

قیمت کولتیواتور دیزلی استارتی در بازار می تواند متفاوت باشد. اما عموماً رنچ قیمتی نزدیک ۱۷ میلیون تومان تا ۳۰ میلیون دارد. البته برند ها گاهاً مثل اگرو دارای قیمت مناسبی برای همکاران هستند.

از طرفی هم برند هایی چون کاما و ویما هم این مدل از کولتیواتور را دارند. که قیمت کولتیواتور کاما با اگرو تفاوت چندانی ندارد. این که رنج قیمتی اعلام می شود به دلیل نوسان های بازار است. و هر روز ممکن است قیمت ها تغییر کند.

خرید اینترنتی انواع کولتیواتور

قیمت کولتیواتور ۱۲ اسب در بازار

قیمت کولتیواتور دیزلی استارتی از قیمت مدل های هندلی حداقل یک میلیون تومان بیشتر است. البته تیلر های باغی که دیزلی می شوند، بهتر است به دلیل راحتی در راه اندازی حتماً استارتی انتخاب شوند.

قیمت کولتیواتور ۱۲ اسب از برند هایی که در بازار خوش نام هستند، برای مصرف کننده حدود ۲۸ الی ۳۰ میلیون تومان است.

این نرخ ها در سال ۱۴۰۱ بسیار بیشتر شده است. وگرنه تا پیش از افزایش قیمت دلار، تنها مارکی که قیمت بالا داشت، کاما بود.البته برند کاما به دلیل کیفیت و برندش تفاوت قیمتی همیشه با سایر برند ها داشته است.

قیمت کولتیواتور دیزلی استارتی از برندی مثل ویما و یا اگرو هم خیلی تفاوت با نرخ هایی که در بالا گفته شد، ندارد.

اما مزیت برندی مثل اگرو این است که سند دارند و جهت تأمین سوخت با مشکل مواجه نخواهید بود.

در عین حال اگر مارک های کامل وارداتی را خریداری کردید، جای نگرانی نیست. میزان مصرف سوخت این دستگاه ها به قدری نیست که نگران هزینه هایش باشید. فقط کافی است مدل مناسب کارتان را هوشمندانه خریداری کنید.

خرید کولتیواتور کوچک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 2 =