قیمت کولتیواتور کاما ۷ اسب دیزل امروز

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت کولتیواتور کاما ۷ اسب دیزل امروز
11

قیمت کولتیواتور کاما ۷ اسب دیزل امروز به دلیل افزایش قیمت دلار بیشتر از چند ماه گذشته شده است. این برند با وجود چینی بودن بسیار مورد توجه کشاورزان می باشد. کیفیت کاری و دستگاه هم بازار پسند است.

درست است که در بازار ایران انواع و اقسام برند های چینی وجود دارند. متأسفانه مارک های اروپایی با توجه به سطح اقتصادی مردم و البته تحریم ها در بازار یافت نمی شود. اما در بین برند های چینی برخی بسیار باکیفیت و مشهور هستند. این شهرت به دلیل عملکرد مناسب و البته قدیمی بودن مارک در بازار است. برند کاما برندی چینی با کیفیت بالا و البته قدیمی در بازار ایران است. کولتیواتور کاما دیزلی بوده و در بازار سراسر ایران کشاورزان آن را می شناسند. این موضوع سبب می شود تا نیازی به اعتماد سازی و بررسی کیفیت این مارک برای مصرف کننده نباشد.

اما برند های چنی جدید که صرفاً به دلیل قیمت مناسب ترشان روانه بازار شده اند، همچنان در بحث کیفیت باید آزموده و فیدبک های مصرف کننده ها به واردکنندگان داده شود. تا واردات آن را گسترش دهند و یا سراغ برند های باکیفیت تر بروند.

اما قیمت کولتیواتور کاما  ۷ اسب دیزل در بازار ایران چقدر شده است. مدل های دیگر این برند چه نرخی دارند در ادامه آن را بررسی می کنیم.

کولتیواتور کاما 5 اسب

لیست قیمت تیلر ۵، ۷ ، ۱۰ و ۱۲ اسب کاما

خب همان طور که در بالا اشاره شد کولتیواتور کاما به همراه برندی مثل دیانا دارای کیفیت بالایی هستند که در بازار ایران هم خوب شناخته شده اند. اما قیمت تیلر کاما چقدر است؟

کالاهای وارداتی علاوه بر قیمت مبدأ به دلیل داشتن هزینه های حمل، تعرف های گمرک برای ترخیص و سایر هزینه های ریز و درشت نرخ نوسانی و البته بالایی بعضاً  دارند.

قیمت کولتیواتور کاما ۷ اسب دیزل اکنون در سال ۱۴۰۳ برای مصرف کننده ۳۸ میلیون و در انواع دیزلی ۵ اسب این مارک ارزان ترین حالت ممکن در بین مدل های مختلف کاما را دارد. انواع ۵ اسب در بازار در فروردین ۱۴۰۳ حدود ۲۹ میلیون تومان برای مصرف کننده است.

اما مدل های ۱۲ اسب و ۱۰ اسب این برند خب گران ترین مدل ها هستند. نه تنها در مارک کاما در بین انواع مارک های تیلر موجود در بازار قیمت بالاتری دارند.

برای همین طرفداران خاص تری دارند. علاوه بر این در کلیه مارک های کولتیواتور این دو مدل کلاً گران تر و کم فروش ترند. اما گرانی تنها دلیل کمتر فروش رفتن آن ها نیست.

بیشتر به دلیل این است که قدرت موتور، ابعاد و وزن دستگاه هم در مدل های ۱۰ و ۱۲ اسب بالاتر بوده و کار با تیلر را سخت تر می کند. کاربر باید بتواند دستگاه را به سادگی کنترل کند.قدرت موتور بالاتر خوب است. اما دو مورد دیگر عیب مهمی محسوب می شود.

قیمت کولتیواتور کاما ۷ اسب دیزل در بازار به دلیل فصل فروش و قیمت دلار مانند سایر ادوات کشاورزی به روز است. استعلام قیمت امروز را می توانید از واحد فروش دریافت کنید.

تیلر کولتیواتور بنزینی

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + بیست =