نمایندگی فروش کولتیواتور در انواع مختلف

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

نمایندگی فروش کولتیواتور در انواع مختلف
48

نمایندگی فروش کولتیواتور در انواع مختلف می تواند تنوع مارک و مدل را برای خریداران به همراه داشته باشد. این مراکز در اغلب شهرستان های بزرگ فعال هستند و می توانند پاسخ گوی نیاز منطقه تحت نمایندگی خود باشند.

تا کنون به این موضوع فکر کرده اید که چرا اغلب خریداران حتی همکاران در هر حوزه ای از خوراکی گرفته تا ادوات و ماشین آلات دنبال خرید از نمایندگی هستند. بعضاً تماس می گیرند و اگر کالایی وارداتی باشد می گویند وارد کننده چه کسی است. این سوال ها از آن جا است که دنبال خرید بدون واسط و حداقل قیمت هستند.

در نظر داشته باشید که کسی که نمایندگی یک شرکت تولیدی یا واردکننده را در منطقه یا استانی می گیرد، در حقیقت می خواهد کل بازار آن منطقه را پوشش دهد. با بودجه زیاد و البته قوانین سخت گیرانه وارد بازار می شود.

اگر قرار باشد بقیه هم بتوانند از واردکننده و یا تولیدی مستقیم خرید کنند حتی مصرف کنندگان، خب دیگر نیازی به خواب سرمایه هنگفت نیست. از طرفی کار تولیدی یا واردکننده هم سخت است. چون به جای همکاری با تعداد محدودی و البته دانه درشت مشتری، باید با تعداد متعدد حتی خریداران خرد سر و کله بزند.

تیلر کولتیواتور بنزینی

نمایندگی تیلر کاما در تهران

خب برند کاما یکی از مارک های پر فروش و قدیمی است. نمایندگی فروش کولیتواتور کاما در اغلب نقاط کشور فعال هست. اما این برند واردکننده رسمی ندارد. تقریباً از راه های مختلف در بازار ایران راه پیدا کرده است. همچنین برای کولتیواتور کاما می توان برند های دیگر هم مشاهده کرد که فقط موتور کاما است. گیربکس را از شرکت های دیگر حتی ایرانی در ساخت آن ادوات استفاده کرده اند.

نمایندگی های شرکت هایی مانند ویما و اگرو هم این برند را عرضه می کنند. البته کولتیواتور کاما اورجینال یکی از معروف ترین و البته گران ترین مدل های موجود در بازار است. اغلب کشاورزان به دلیل کیفیتش و اغلب فروشندگان به دلیل این که دکور و ویترین فروشگاه شان باشد این مارک را خریداری می کنند. فروشندگان شاید حتی سفارشی هم برای مشتری آن را تأمین کنند. اما به هر حال برای جذب مشتری بیشتر امکان تآمین و فروش این برند را اعلام می کنند.

همچنین خرید از نمایندگی فروش کولتیواتور برای مصرف کننده در هر شهری شامل امتیازاتی مثل امکان تعمیر و سرویس هم می شود. برای همین خرید از نمایندگی ها شاید در اولویت قرار دارد.

خرید اینترنتی انواع کولتیواتور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 14 =